Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Tijd-batterij

Mimikyuma's Avatar
    Aangemeld
    23-05-2014

Question Tijd-batterij

Ik heb net Pokémon Emerald gekocht, maar ik vraag me af hoe lang die interne batterij duurt, en hoe makkelijk te vervangen/op te laden, zonder voortgang te verliezen.

Black Ice's Avatar
    Aangemeld
    08-11-2014

Standaard

Je kan de batterij fixen met een 2e Game Boy Advanced, een Link Cable en Pokemon LeafGreen / FireRed. Anders gaat-ie volgens mij een jaar mee.

pknfan's Avatar
    Aangemeld
    27-03-2014

Standaard

Voor zover ik weet gaat zo'n nieuwe batterij minimaal 7 jaar mee. Als je niet zeker weet of deze vervangen is lijkt het mij verstandig om hem sowieso te vervangen. Op youtube staan wel wat tutorials.

Aangemeld
    17-01-2014

Standaard

De batterij heeft enkel invloed op de zogenaamde time-based events: Eevee evolueren naar Umbreon (nacht) of Espeon (dag), berries laten groeien en een of ander eiland met extra berries en een wynaut dacht ik. Het spel is met een lege batterij vanaf begin tot eind gewoon te spelen. En als je de batterij van Ruby, Sapphire of Emerald vervangt of verwijdert blijft de save file onaangetast. Ik had bij mijn (tweedehands gekochte) Emerald hetzelfde probleem, echter voor de weinige invloed die een nieuwe batterij heeft ga ik niet priegelen op een 10 jaar oud, klein, chipboardje met soldeer toestanden.

Informatie over onderwerp

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen: (0 leden en 1 gasten)

Forumrechten