Aankondiging

Inklappen
Nog geen mededeling.

Testen CKEditor

Inklappen
X
Inklappen
Eerste Vorige Volgende Laatste
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Leeg alles
nieuwe posts

Testen CKEditor

In dit topic heb je de vrijheid om de mogelijkheden van de CKEditor te testen!

Cool

Opmerking

Sorry, maar ik vind deze teksteditor echt zwaar kut. Ik heb liever de 'minder gebruiksvriendelijke' versie waarin je zelf de codes moet invoeren zonder dat de editor zelf al dingen gaat verwerken.
      Oorspronkelijk gepost door Igneel
      Verwarming zaaien is niet egt gunstig voor de taarten dus ik stem voor nu op blanche
      Oorspronkelijk gepost door Blanche
      Mijn favoriete gym was toch wel die van Volkner. En als ik het mag zeggen, wat een lekkere bink was dat.

Opmerking

Oorspronkelijk gepost door Tuck Bekijk post
        Sorry, maar ik vind deze teksteditor echt zwaar kut. Ik heb liever de 'minder gebruiksvriendelijke' versie waarin je zelf de codes moet invoeren zonder dat de editor zelf al dingen gaat verwerken.
        Helaas biedt vBulletin op dit moment nog niet de mogelijkheid om te wisselen tussen editors.

Voor normale posts vind ik deze persoonlijk prima werken, maar als je posts met veel opmaak, afbeeldingen en video's wil plaatsen, kan dit inderdaad lastig zijn. Je kunt eventueel je post schrijven in Word en vervolgens de optie "Plak vanuit Word" gebruiken en dan moet het exact gekopieerd worden.

Opmerking

Vooral erg blij met de afbeelding URL invoeren zoals bij de oude. Misschien heb ik het eerst over het hoofd gezien maar deed het bij vB5 steeds met de hand. Blij dat het terug is.

Opmerking

Oorspronkelijk gepost door Tuck Bekijk post
            Dit kan nog steeds gewoon toch? [b][/b] wordt gewoon vetgedrukt.

Opmerking

^ Tot zover mijn poging om Pokemon en Sprites toe te voegen...
              Laatst gewijzigd door Aurynn; 09-10-17, 16:40.

Opmerking

Oorspronkelijk gepost door Aurynn Bekijk post

^ Tot zover mijn poging om Pokemon en Sprites toe te voegen...
                Tussen [SPRITE] lower case gebruiken, tussen [POKEMON] geen nullen toevoegen voor het getal.
                Everything changes, it all stays the same
                Everyone guilty, no one to blame
                Every way out brings you back to the start
                Everyone dies to break somebody's heart

Opmerking

Aaah gelukt!

Opmerking

Bezig...
                  X