Welkom bij ons speeltopic voor deze hunting, namelijk Wolven van Wakkerdam #32: The Final Stand.
Wolven van Wakkerdam #32 - The Final Stand
VERHAAL
Spoiler:
Even toelichten: vanwege een lager aantal deelnemers heb ik een paar rollen moeten schrappen/herschrijven.
ROLLEN
Spoiler:
SPELVERLOOP
Spoiler:
REGELS
Spoiler:
WIN CONDITIONS
De wolven winnen wanneer alle burgers dood zijn.
De burgers winnen als alle wolven dood zijn.
DEELNEMERS
- Tom - Gestorven van verdriet op Dag #2 - Mario (een van de Mario Bros.)
- Black Ice - Gelyncht op Dag #2 - Donkey Kong (de Jager)
- Shaman - WINST - Bowser (de Wolvenleider)
- Brent - Geluncht op Nacht #2 - Yoshi (de Beschermer)
- Tuck - Gelyncht op Dag #3 - Peach (de Ziener)
- Zinegirl - Geluncht op Nacht #1 - Toad (Gewone burger)
- Lyra - WINST - Bowser Jr. (de Valsspeler)
- * Blanche - Door een interne fout rol bekend gemaakt, speelt verder - Toad (Gewone burger)
- Igneel - Gelyncht op Dag #1 - Koopa Troopa (de Pispaal)
- Chardo - Neergeschoten door de Jager op Dag #2 - Luigi (een van de Mario Bros.)
Vandaag krijgt iedereen nog zijn rol, wat dus wil zeggen dat het spel van start kan gaan. Lees alle rollen nog eens goed door, er zijn een aantal wijzigingen doorgevoerd! Graag wil ik jullie nog even laten aclimatiseren en om al een aantal afspraken te maken, plus om elkaar beter te leren kennen blijven de speciale krachten nog geblokkeerd en zullen we met iets anders beginnen! Vandaag en morgen hebben jullie de kans om je op te geven als genomineerde voor de titel van Burgemeester.
Jullie krijgen de tijd tot maandag 11 september 2017 - 21u00 de tijd om een Burgemeester te nomineren. Je mag jezelf of iemand anders nomineren. Dit doe je in het topic. Als je dit doet, dan is het verplicht om de naam van de persoon die je nomineert er vetgedrukt bij te vermelden, en om een (zeer korte / minimaal 1 woord) uitleg te geven als motivatie. De genomineerde burgemeesters zal ik na 20.30 op een rijtje posten en dit zullen dan de énige deelnemers zijn waarop je de volgende dag op kunt stemmen. Let dus op!Op zaterdag 12 september 2017 - 21u00 zal pas de effectieve burgemeestersstemming zijn!
Ik wens iedereen veel succes en een fijne hunting toe! Mogen de besten winnen.
Opmerking