Aankondiging

Inklappen
Nog geen mededeling.

Het Spookhuis

Inklappen
X
Inklappen
Eerste Vorige Volgende Laatste
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Leeg alles
nieuwe posts

Ik been weer naar De Badkamer terwijl ik de grootste hits van joycejoin zing, waar iedereen van geniet. Eenmaal in de badkamer begin ik als een bezetene te wrikken aan de tegel in de rechteronderhoek. Door mijn goede fysieke gestel, is die tegel binnen een seconde los. Ik zie een oneindig diep zwart gat en ik laat me er meteen in vallen, want door mijn onverschrokken persoonlijkheid ben ik nergens bang voor. Als ik eenmaal de grond heb bereikt, pak ik het felbegeerde item dat daar op mij ligt te wachten.

marilyn monroe just look at her adorable face GIF
    Oorspronkelijk gepost door Igneel
    Verwarming zaaien is niet egt gunstig voor de taarten dus ik stem voor nu op blanche
    Oorspronkelijk gepost door Blanche
    Mijn favoriete gym was toch wel die van Volkner. En als ik het mag zeggen, wat een lekkere bink was dat.

Opmerking

Ik neem een bloedbad in de badkamer.

Tuck vindt dit leuk.

Opmerking

Dag 38

Brent
        Nog altijd in de kerker. Claimt dat hij aan het zingen was, maar iedereen wist wel dat dit in werkelijkheid gehuil van de pijn was. Nog even volhouden!

E-boy
        Hij pakte vlak voor Tuck's neus het laatste voorwerp in de kamer. En kwaad dat Tuck was. Maar ja, hij had wel informatie die E-boy niet bezat en verliet de kamer. We komen zo weer bij hem terug hoor, dus niet getreurd. Voor nu, E-boy, de man die het meest gretig is betreffende alle roze en gele cirkeltjes in het huis. Indirect verantwoordelijk voor de dood van Blanche. Met een kettingzaag in de hand niet de moeite genomen om zombie Sasha af te maken, zodat de anderen daar geen last meer van hadden. Maar ondertussen wel om hulp schreeuwen als hij vast komt te zitten in een boekenberg. Ja, dit zou je zeker een eenzijdige vriendschap kunnen noemen. Maar ja, wie het laatst lacht, lacht het best. Dus we gaan zien hoe deze opgebouwde karma zich terug zal keren, of niet. In elk geval hoefde hij niet bang te zijn voor de twee vrije vampieren die in het huis rondliepen, want hij bezat een knoflookkrans en was daardoor veilig voor hun tanden. Hoe erotisch zo'n zuigzoen ook klonk, een mens blijven leek hem toch iets fijner.

Dussss.... E-boy, alleen, in de studeerkamer. Niemand om hem te controleren. Iedereen wist dat hij een imago van 'liever een zes zonder stress dan een zeven zonder leven' had, maar als je een hele dag spendeert in een gesloten spookhuis, zonder contact van buitenaf, ga je dan toch je tijd nuttig besteden en een theorieboek openslaan? Ik vond het wel interessant om te zien wat hij zou gaan doen. Al vond ik die keuze te makkelijk. Ik bedoel je hebt natuurlijk van die mensen die doelloos "Lugia'' gaan spammen in een chat, maar E-boy schatte ik hoger in dan dat. Dus ik heb aan de ene kant van de kamer een of ander geschiedenisboek over whatever neergelegd en aan de andere kant de nieuwe Playboy dan wel Playgirl. Dat laatste mag hij helemaal zelf bepalen, wij zijn een modern spookhuis en wij erkennen hier alle seksuele voorkeuren, behalve biseksualiteit want dat bestaat natuurlijk niet. Hoe dan ook, E-boy kreeg dus de keuze tussen kennis of genot. Jullie mogen allemaal raden wat hij gekozen heeft.

Tuck
        Boos, zoals altijd, had hij de studeerkamer verlaten, zoals ik hierboven al had verteld. Weten jullie nog wel? Zo niet, dan kunnen jullie het stukje hierboven nog even teruglezen, ik wacht wel... ... ... ... ... ... Ja? Zijn we helemaal bij? Goed, Tuck liep dus voorbij vampier Lyra, die hem liever niet wilde bijten. Iets over onzuiver dreuzelbloed dat ze niet lekker vond ofzo. Aangekomen in de badkamer, waar hij dus naartoe liep, begon hij VERDOMME OPEENS AAN MIJN DURE VLOERTEGELS TE TREKKEN! Je kan dan wel op een informatiepapiertje hebben gelezen dat dit mogelijk was, maar je mag het op z'n minst wel even aan mij vragen voor je mijn huis sloopt! Dus ja, ik was hier een beetje van ontdaan, om het zo te zeggen. En hoewel hij waarschijnlijk tegen iedereen zal opscheppen dat het hem zo gelukt was de tegel uit de vloer te trekken, heb ik hem toch twee uur zien ploeteren. Op het moment dat hij de tegel dus daadwerkelijk los had gekregen, begon hij weer op te scheppen en te overdrijven dat het gat daaronder zo oneindig diep was. Dit was wiskundig gezien natuurlijk onmogelijk, want er was immers een fysieke etage direct onder de badkamer. Ik weet dat dit een spookhuis is en dat er vaak wat magie aan te pas komt, maar ik houd me heus nog wel aan wat wetten van de natuur hoor. Anders waren jullie nu allemaal naakt op het plafond aan het ronddolen... Wat op zich geen slecht idee is. Nou goed, toen liet hij zich naar beneden zakken via een dubbel vastgebonden touw... Of nou ja 'toen', het duurde nog enkele uren voor hij de moed bij elkaar had gespaard om te gaan. Maar het waren wel vijf hele meters hoor! Ook had hij nog een testament geschreven waarin hij al zijn bezit aan ene Matthew Mansion naliet, wie dat ook mag zijn. Met tranen in de ogen ging hij dan toch over de rand. En als een Robert van Beckhoven botste hij nog een aantal keer tegen de onzichtbare wanden aan, maar dan toch wel aangekomen beneden. Een hele prestatie! En toen pakte hij het item. Nou ja, leuk...

Lyra
        Ze lag naakt in de badkuip, die gevuld was tot de rand toe met bloed. Super hot natuurlijk, behalve dan dat hele vampieren gedoe en dat scherpe tanden nou ook niet echt mijn fetisj is. Maar als je dat, die bleke huid en vuurrode ogen wegdacht, zag het er wel geil uit. Ik heb foto's gemaakt. Je kunt ze vinden op de webshoppagina van het spookhuis voor 10 euro per stuk, als je dit spel overleeft althans. Ik vraag me nu ik dit schrijf trouwens wel af van wie al dat bloed in die badkuip was. Want Blanche had geen lichaam meer en volgens mij leeft voor de rest iedereen nog, al heb ik een lange tijd niet meer van Aurynn en Rob gehoord. Hmmhmhmhm.... ik ben het ook niet, zij is het niet....vreemd. Nou ja, een vraag voor een andere keer dan maar. Of ik houd het gewoon bij magie. Dat geloven al die debielen in dit huis immers toch wel. Of misschien was het wel verf ofzo, who knows?

Vanuit de badkuip had ze natuurlijk een perfect uitzicht op Tuck en zijn 'acties'. Wat ik al zei, dat duurde wel even... Als je vier tot vijf uur even noemt. Maar ze kon wel genieten van zijn angsten. Nogmaals het kwam niet echt in haar op om hem te bijten en leeg te zuigen. Misschien dat ze het later nog wel van plan was of dat zij dat aan haar meester overliet, die toch wel een tikkeltje gruwelijker met zijn slachtoffers omging. Tuck abseilde naar beneden en Lyra was weer alleen in de badkamer. Alleen met mij that is. Al wist ze dat niet. Of wel en dan was deze hele show die nu volgde speciaal voor mij gedaan. En nee, ik ben geen gluurder, ik moet gewoon weten wat er speelt in mijn huis! Ze streelde en kneep nog even in haar melkwitte borsten. Nu ik erover nadenk, als een baby vampier wilt drinken bij zijn moeder, komt er dan ook melk uit de borsten of wilt die dan liever bloed hebben? Misschien iets om over na te denken voor het slapen gaan. Daarna is ze met haar rechter hand nog wat intiemere lichaamsdelen gaan betasten. Lichaamsdelen waar Brent, Aurynn en Tuck's homo zijde van over hun nek zullen gaan. Helaas was het bloed daar te troebel voor om te kunnen aanschouwen, maar aan haar gekreun te horen was het wel fijn voor d'r. Hoewel al die vrouwelijke vampieren altijd wat extra theatraal zijn aangelegd. En toen stapte ze uit het bad en droogde ze zich op de meest erotische wijze af. Nogmaals, volgens mij wel iets versterkt door haar vampier DNA, maar niettemin leuk om eens te aanschouwen. Ook dat is dus te zien in de webshop. 35 euro, 20 als je een jaarabonnement neemt.

En Rob is ook gebeten door de vampier!

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

E-boy en Tuck vinden dit leuk.

Opmerking

Dag 39

Aurynn is gebeten

E-boy vindt dit leuk.

Opmerking

Omdat Chardo twee linkerhanden heeft en hij dus nog nooit één van zijn vele bouwprojecten succesvol heeft afgerond, ligt Het Spookhuis, Spel 1 vol met bouwmaterialen. Zo ligt de Eetkamer ook vol met houten staven. Ik gebruik mijn mes om een aantal van die houten staven te slijpen en sluip naar Het Toilet. Daar val ik de hoofdvampier (die Ewout V. blijkt te heten) aan met de houten staven en DOODT hem voorgoed. Zoals gewoonlijk ben ik weer de held in dit spookhuis.

oh my omg GIF
            Verwarming zaaien is niet egt gunstig voor de taarten dus ik stem voor nu op blanche
            Mijn favoriete gym was toch wel die van Volkner. En als ik het mag zeggen, wat een lekkere bink was dat.

Opmerking

• Chardo
              Chardo merkte op
              Opmerking bewerken
              Maar de houten staven lagen niet in de eetzaal, wat jammer

• E-boy
              E-boy merkte op
              Opmerking bewerken
              hard gepakt

Ik RAM mijn sleutel in het sleutelgat van de rode kamer

Opmerking

Ik kijk stiekem hoe E-boy de deur opent en ik eet een stukje Foot Brentcrčme van Tuck tegen de bloedlust.

Opmerking

Dag 40

Op een dag... Wanneer plots

Tuck en een beetje Brent
                Ja, dit was een leukertje hoor. Tuck had een bijzonder item opgeraapt gisteren. Een speciaal mes waarmee hij houten staven kon doen transformeren in moordwapens dankzij magie. Jaha, ik heb het ook niet verzonnen hoor. Dus hij aan mij vragen waar die staven te vinden waren. Dus ik zeg al wijzende: "Daar staat een hele stellage." Dat was een leugen. Er lag wel hout, maar niet het 'juiste' hout. Want iedereen weet dat vampiers alleen gedood kunnen worden door essenhout en dat was dit nou net niet. Ik vind wel dat je die informatie moet verdienen als deelnemer en niet zomaar kan denken dat alles zomaar mag. Ook was dit een beetje wraak opdat hij mijn mooie tegels gesloopt had. Dus hij loopt een tijdje te slijpen, denkt dat hij goed bewapend is, rent als een malle op de vampiers in het toilet af, struikelt nog even en huilt deze keer slechts twintig minuten, maar dat vergeten we gewoon voor deze keer, en steekt er een in zijn hart en... krijgt een harde bitchclap terug van vampier Rob. "O, was het niet het goede hout?", vroeg ik nog lachend sarcastisch. "Daar-klopt-geen-hout-van!", voegde Brent er grinnikend aan toe alsof hij hier zijn hele leven op had gewacht. Ja, Brent stond inmiddels weer een dag in de hal, maar deed niet meer dan rustig staan, of zitten wanneer het hem uitkwam. Ik glimlachte naar Brent, want ik begreep de verwijzing heel goed! Vervolgens draaide ik me weer om in de richting van Tuck, die me met smekende ogen aankeek. Hij wist natuurlijk precies wat hem te wachten zou staan en dat ik waarschijnlijk de enige was die hem nog kon bijstaan. Maar als de ijskoude Rooijakkers in mij sloot ik de deur. O ja en dat waterprobleem, voor iedereen die daar nog geďnteresseerd in was, is trouwens opgelost. Dus geen zorgen meer daarover. Maar goed, Tuck zat gezellig in het toilet opgesloten met drie andere bloedlustige ondode bleekkoppen. Ik hoef jullie niet te vertellen hoe zijn kreet daarna klonk, want ongetwijfeld hebben jullie dat allemaal wel meegekregen. Maar voor iedereen die het nog eens terug wilt luisteren, heb ik het opgenomen. Hmmmm... heerlijk, dat doet mijn ijskoude hart altijd goed. De overige geluid uit het toilet was hevig gebonk, geblaas, opnieuw gekrijs en gehijg. Als je niet beter zou weten zou je hebben gedacht dat daar een harde gangbang gaande was. Vijf minuten later vloog de deur weer open. In de opening stond Tuck met zijn grijze haar, scherpe hoektanden en zijn liefde voor vrijheid. Een beetje bloed dat nog uit de gaten van zijn hals stroomde. Blijkbaar was hij meerdere malen gebeten. Dat moet pijn gedaan hebben. Gelukkig maar dat Tuck zo'n stoere jongen is, said no one ever.

E-boy en Lyra
                Het verboden koppel is weer bezig geweest vandaag: Romeo en Dracula. Ik hoor jullie al de vragen stellen in je hoofd: "Heeft ze hem toch gebeten, ondanks de knoflook?", "Heeft E-boy zijn liefde eindelijk verklaard aan haar?", "Maar E-boy was toch homo?", "Hoe zit het nou met E-rynn?" "Is Lyra al zwanger?". Één mysterie, duizend vragen, dit is Het Spookhuis! Meer geheimen alle dagen, dit is Het Spookhuis! En ik, Chardo van der Westegroothagensgraafakkers, zal mijn best doen om de onderste steen naar boven te halen! Of nou ja, beetje bij beetje, want ik weet natuurlijk al alles. Na dat tafereel met Tuck ben ik naar boven gelopen en wat ik daar aantrof... Een naakte Lyra (alweer) die van achter een deur de studeerkamer inkeek. E-boy stond nog altijd in die kamer, en ook nog altijd verdekt met knoflook wat Lyra op een afstandje hield. Maar de liefde dan wel lust was zo sterk dat ze het toch niet kon laten om zo dichtbij mogelijk te staan. Ze zag hem in de hoek van de kamer staan. Hij had klaarblijkelijk een sleutel gevonden en stak 'm in het gat van de deur. Heel gefocust keek hij naar het gat. Het paste niet meteen, dus hij moest 'm wat heen en weer bewegen om het er goed in te steken. Ja, blijkbaar zat er iets vast in het gat waardoor de sleutel er niet helemaal soepel in gleed. Hij stak zijn ene wijsvinger in het gat en probeerde het geval binnenin eruit te peuteren. Dat werkte niet. De worstenvinger was te dik en te ruw. Maar zelfs nadat hij zijn vinger nat had gemaakt, kwam hij niet ver genoeg het gat binnen. Gelukkig had E-boy op dit soort zwaktemomenten altijd nog een troefkaart achter de hand. Hij verlaagde zijn gezicht tot het niveau van het sleutelgat, ging er dichter tegenaan staan en stak zijn tong in het gat. Menig mensen zouden dit apart of ronduit gestoord vinden, maar E-boy had effectieve tong-technieken achter de hand die diezelfde mensen nog behoorlijk zouden verrassen. Zo likte hij eerst de randen goed nat alvorens hij hem erin stak. Erin, eruit, steeds verder in het gat kwam hij. Af en toe gaf hij er een kusje op, wat blijkbaar bij zijn techniek hoorde, maar waar ik het praktisch nut niet direct van kon inzien. Uiteindelijk kreeg hij het voor elkaar en het geval binnenin spoot er aan de voorkant uit, alsof het een enorme druk achter zich had. Een zacht gekreun volgde van achter E-boy. Lyra had deze metafoor tot op de millimeter gevolgd, terwijl ze met haar handen en scherp gevijlde nagels tussen haar benen wreef.

Voorzichtig ging de deur eindelijk open. het was donker in de kamer. Een schim stond stokstijf tegenover de deuropening, alsof het al die tijd had gewacht op dit moment. Evenals het vorige monster begroette deze ook goed gemanierd. Al klonk er hier wel een duidelijk hoorbare kraak in de stem. Het deed een paar stappen vooruit en toonde zijn lijkbleke huid in het zachte bureaulampje van de studeerkamer. Een set scherpe tanden blonk in het maanlicht dat door de ramen door scheen. Opnieuw een vampier, duidelijk, maar deze liep wat krommer en had een rimpeliger gelaat. Hij glimlachte vals naar E-boy, maar die wist dat zolang hij zijn knoflookkrans bij de hand had, hem niets kon overkomen. Al leek de gedaante geen angst voor zijn knoflookgeur te tonen. De stilte onder beiden werd onderbroken door een hard gegil en gehijg. Lyra was plots klaargekomen. Een stroom van vocht dat tussen haar benen vandaan spoot de vloer op. Beschaamd holde ze weg van de deuropening, haar D cups heen en weer botsend. Onderweg gleed ze uit over het vocht dat ze na had gelaten en gleed zo in een rechte lijn over de etage heen, tot ze tot een harde stilstand kwam tegen het toilet van de badkamer.

Spoiler:

Spoiler:

Hoe zullen Brent en E-boy het overleven tegen dit vampierenleger? Kijk de volgende keer weer!

Lyra en E-boy vinden dit leuk.

Opmerking

Wat is dit nu weer? Ik heb een zaklamp, kettingzaag, knoflookkrans en Lyra's maagdelijkheid en ik kan zo'n semi-vampier niet eens even een kopje kleiner maken? Ik ga gewoon naar binnen vanuit de deur in de gang met al mijn wapens ready to go en pak het onderste roze item! Ik ben sowieso sneller dan een kromme vampier met een slechte rug

Opmerking

Ik ga op de gang staan om te zien hoe E-boy vecht in de slaapkamer, terwijl ik met mijn moordwapen oefen.

Opmerking

Dag 41

Tjonge jonge

E-boy
                      Het leek een gelopen race zoals de anderen E-boy voor lieten gaan bij alles wat hij deed. Dat of Aurynn, Rob en Tuck hadden het iets te gezellig in het toilet. In ieder geval konden ze verder weinig voortgang maken als vampiers, want zowel E-boy als Brent bezaten beiden een knoflookkrans om alle vampiers van zich af te schudden. Ze waren veilig... voor nu. Maar voor hoe lang zouden ze door kunnen gaan met z'n tweeën? E-boy wist in ieder geval dat hij deze kans moest grijpen en de voorsprong die hij leek te hebben zo goed mogelijk moest benutten. Zo lang hij de krans in bezit had, konden de anderen niet bij hem in de kamer komen staan. En niettemin was het ook eindelijk de slaapkamer. Een hemelbed dat daar in het midden stond vol van spinrag en stof. Een kinderwiegje bedekt met opgedroogd bloed en erin het versleten skelet van een baby. Een open kledingkast waar vleermuizen ondersteboven in sliepen. Allemaal overstemd door de geur van schimmel en verdorring. Het was absoluut niet de beste plek om in slaat te vallen, maar helaas wel de enige comfortabele mogelijkheid.

E-boy zette een stap binnen en maakte zich gereed voor een harde strijd. Een strijd tussen leven en ondood. Al zijn wapens had hij paraat. De zaklamp om zijn tegenstander te verblinden, de kettingzaag om hem om te snijden, de knoflookkrans want daar houden vampiers eenmaal niet van en het slipje van Lyra waarop haar maagdelijke sappen verwerkt waren toen ze dertien was, voordat ze daarna door negen mannen tegelijk ontmaagd werd. Dat laatste was vooral een gelukstoken voor hem. Met de kracht van God en anime aan zijn zijde kon hij dit gevecht onmogelijk verliezen! En dat was ook zo. Want blijkbaar vond meneer vampier hem geen waardige opponent. Hij verliet de kamer en E-boy's gezelschap en begaf zich naar de gang, waar voor hem een veel lekkerder stukje eye candy stond te wachten.

Lyra
                      In de gang stond Lyra haar wapentechnieken te oefenen. Waarom was me niet duidelijk. Of ze wilde E-boy kunnen neerslaan zodat ze zijn bewusteloze lichaam van alle en ik bedoel echt alle sappen kon ontdoen. Of ze was er op uit om met hem een Travor-Alucard duo te vormen tegen de plaag van de vampiers in het huis. Lyra's moordlustige kant was niet verdwenen door haar transformatie. Haar liefde jegens E-boy was echter wel duidelijk toegenomen. Dit kon dus beide kanten op gaan. Uit haar handtas, die ze al vanaf het begin af aan bij zich had, trok ze haar nunchaku. Ik had geen idee dat die handtas daartoe in staat was! Ze oefende wat, zwiep het heen en weer alsof ze al jaren les erin had gehad. En vervolgens keek ze nog heel stoer in de camera terwijl ze haar moordwapen rondzwaaide.

Maar vanuit het niets werd ze bij haar arm vastgepakt. Een oude, gerimpelde hand met kromme vingers en lange Pascal Keukema nagels eraan had haar beet. Ze keek om. Haar ninja zintuigen hadden het niet zien aankomen. De man in kwestie was ook duidelijk getraind in de martial arts. Zijn kromme postuur deed geen recht aan zijn vaardigheden. Menig simpelminded kandidaat had gedacht sowieso sneller te zijn geweest dan een kromme vampier met een slechte rug. Maar niets is wat het lijkt in dit huis. In het vollere licht dat door de gang scheen kon Lyra duidelijk een naambordje opmaken dat op zijn borst gespeld was. Met dikke koeienletters stond er op een regeltje 'Butler Hans' geschreven. Aan zijn kostuum te zien was de man zelf van een chique status. "Mijn juffrouw Lyra, ik zou u graag willen begeleiden naar de badkamer.", verzocht hij op een nette toon. Hoe hij haar naam wist was niet duidelijk. Hij klonk dan wel beleefd, Lyra had genoeg aanrandingen meegemaakt om te weten wat dat betekende. Met een onverwachte draai trok ze zich los van Hans die even terugdeinsde maar toen de schrik op zijn gezicht snel weer omzette in een glimlach, een valse waarmee hij al zijn scherpe tanden blootgaf. Hij trok zijn katana tevoorschijn uit zijn butlersjasje. Een heus gevecht barstte los tussen de beide vampiers!

Spoiler:

Spoiler:

Lyra en E-boy vinden dit leuk.

Opmerking

Ik pak het tweede roze stipje in de slaapkamer!

Opmerking

Als iemand weet waar dat klote-essenhout ligt, laat het dan even weten dan kan ik die hoofdvampier doden. Ik heb nog cruciale info en items dus als we eindelijk dit spel eens willen beëindigen dan moeten we even doorpakken.

over it eye roll GIF
                          Lyra vindt dit leuk.

Opmerking

Ik win wel ff van die vampire daddy

Opmerking

Dag 42

Iedereen bleef in dezelfde kamer staan en Yandere Lyra vocht gezellig door tegen butler Hans.

Opmerking

Bulbasaur,http://pokedex.nl/bulbasaur/ Ivysaur,http://pokedex.nl/ivysaur/ Venusaur,http://pokedex.nl/venusaur/ Mega Venusaur,http://pokedex.nl/mega-venusaur/ Charmander,http://pokedex.nl/charmander/ Charmeleon,http://pokedex.nl/charmeleon/ Charizard,http://pokedex.nl/charizard/ Mega Charizard X,http://pokedex.nl/mega-charizard-x/ Mega Charizard Y,http://pokedex.nl/mega-charizard-y/ Squirtle,http://pokedex.nl/squirtle/ Wartortle,http://pokedex.nl/wartortle/ Blastoise,http://pokedex.nl/blastoise/ Mega Blastoise,http://pokedex.nl/mega-blastoise/ Caterpie,http://pokedex.nl/caterpie/ Metapod,http://pokedex.nl/metapod/ Butterfree,http://pokedex.nl/butterfree/ Weedle,http://pokedex.nl/weedle/ Kakuna,http://pokedex.nl/kakuna/ Beedrill,http://pokedex.nl/beedrill/ Mega Beedrill,http://pokedex.nl/mega-beedrill/ Pidgey,http://pokedex.nl/pidgey/ Pidgeotto,http://pokedex.nl/pidgeotto/ Pidgeot,http://pokedex.nl/pidgeot/ Mega Pidgeot,http://pokedex.nl/mega-pidgeot/ Rattata,http://pokedex.nl/rattata/ Alolan Rattata,http://pokedex.nl/alolan-rattata/ Raticate,http://pokedex.nl/raticate/ Alolan Raticate,http://pokedex.nl/alolan-raticate/ Spearow,http://pokedex.nl/spearow/ Fearow,http://pokedex.nl/fearow/ Ekans,http://pokedex.nl/ekans/ Arbok,http://pokedex.nl/arbok/ Pikachu,http://pokedex.nl/pikachu/ Raichu,http://pokedex.nl/raichu/ Alolan Raichu,http://pokedex.nl/alolan-raichu/ Sandshrew,http://pokedex.nl/sandshrew/ Alolan Sandshrew,http://pokedex.nl/alolan-sandshrew/ Sandslash,http://pokedex.nl/sandslash/ Alolan Sandslash,http://pokedex.nl/alolan-sandslash/ Nidoran♀,http://pokedex.nl/nidoran-f/ Nidorina,http://pokedex.nl/nidorina/ Nidoqueen,http://pokedex.nl/nidoqueen/ Nidoran♂,http://pokedex.nl/nidoran-m/ Nidorino,http://pokedex.nl/nidorinp/ Nidoking,http://pokedex.nl/nidoking/ Clefairy,http://pokedex.nl/clefairy/ Clefable,http://pokedex.nl/clefable/ Vulpix,http://pokedex.nl/vulpix/ Alolan Vulpix,http://pokedex.nl/alolan-vulpix/ Ninetales,http://pokedex.nl/ninetales/ Alolan Ninetales,http://pokedex.nl/alolan-ninetales/ Jigglypuff,http://pokedex.nl/jigglypuff/ Wigglytuff,http://pokedex.nl/wigglytuff/ Zubat,http://pokedex.nl/zubat/ Golbat,http://pokedex.nl/golbat/ Oddish,http://pokedex.nl/oddish/ Gloom,http://pokedex.nl/gloom/ Vileplume,http://pokedex.nl/vileplume/ Paras,http://pokedex.nl/paras/ Parasect,http://pokedex.nl/parasect/ Venonat,http://pokedex.nl/venonat/ Venomoth,http://pokedex.nl/venomoth/ Diglett,http://pokedex.nl/diglett/ Alolan Diglett,http://pokedex.nl/alolan-diglett/ Dugtrio,http://pokedex.nl/dugtrio/ Alolan Dugtrio,http://pokedex.nl/alolan-dugtrio/ Meowth,http://pokedex.nl/meowth/ Alolan Meowth,http://pokedex.nl/alolan-meowth/ Persian,http://pokedex.nl/persian/ Alolan Persian,http://pokedex.nl/alolan-persian/ Psyduck,http://pokedex.nl/psyduck/ Golduck,http://pokedex.nl/golduck/ Mankey,http://pokedex.nl/mankey/ Primeape,http://pokedex.nl/primeape/ Growlithe,http://pokedex.nl/growlithe/ Arcanine,http://pokedex.nl/arcanine/ Poliwag,http://pokedex.nl/poliwag/ Poliwhirl,http://pokedex.nl/poliwhirl/ Poliwrath,http://pokedex.nl/poliwrath/ Abra,http://pokedex.nl/abra/ Kadabra,http://pokedex.nl/kadabra/ Alakazam,http://pokedex.nl/alakazam/ Mega Alakazam,http://pokedex.nl/mega-alakazam/ Machop,http://pokedex.nl/machop/ Machoke,http://pokedex.nl/machoke/ Machamp,http://pokedex.nl/machamp/ Bellsprout,http://pokedex.nl/bellsprout/ Weepinbell,http://pokedex.nl/weepinbell/ Victreebel,http://pokedex.nl/victreebel/ Tentacool,http://pokedex.nl/tentacool/ Tentacruel,http://pokedex.nl/tentacruel/ Geodude,http://pokedex.nl/geodude/ Alolan Geodude,http://pokedex.nl/alolan-geodude/ Graveler,http://pokedex.nl/graveler/ Alolan Graveler,http://pokedex.nl/alolan-graveler/ Golem,http://pokedex.nl/golem/ Alolan Golem,http://pokedex.nl/alolan-golem/ Ponyta,http://pokedex.nl/ponyta/ Rapidash,http://pokedex.nl/rapidash/ Slowpoke,http://pokedex.nl/slowpoke/ Slowbro,http://pokedex.nl/slowbro/ Mega Slowbro,http://pokedex.nl/mega-slowbro/ Magnemite,http://pokedex.nl/magnemite/ Magneton,http://pokedex.nl/magneton/ Farfetch'd,http://pokedex.nl/farfetchd/ Doduo,http://pokedex.nl/doduo/ Dodrio,http://pokedex.nl/dodrio/ Seel,http://pokedex.nl/seel/ Dewgong,http://pokedex.nl/dewgong/ Grimer,http://pokedex.nl/grimer/ Alolan Grimer,http://pokedex.nl/alolan-grimer/ Muk,http://pokedex.nl/muk/ Alolan Muk,http://pokedex.nl/alolan-muk/ Shellder,http://pokedex.nl/shellder/ Cloyster,http://pokedex.nl/cloyster/ Gastly,http://pokedex.nl/gastly/ Haunter,http://pokedex.nl/haunter/ Gengar,http://pokedex.nl/gengar/ Mega Gengar,http://pokedex.nl/mega-gengar/ Onix,http://pokedex.nl/onix/ Drowzee,http://pokedex.nl/drowzee/ Hypno,http://pokedex.nl/hypno/ Krabby,http://pokedex.nl/krabby/ Kingler,http://pokedex.nl/kingler/ Voltorb,http://pokedex.nl/voltorb/ Electrode,http://pokedex.nl/electrode/ Exeggcute,http://pokedex.nl/exeggcute/ Exeggutor,http://pokedex.nl/exeggutor/ Alolan Exeggutor,http://pokedex.nl/alolan-exeggutor/ Cubone,http://pokedex.nl/cubone/ Marowak,http://pokedex.nl/marowak/ Alolan Marowak,http://pokedex.nl/alolan-marowak/ Hitmonlee,http://pokedex.nl/hitmonlee/ Hitmonchan,http://pokedex.nl/hitmonchan/ Lickitung,http://pokedex.nl/lickitung/ Koffing,http://pokedex.nl/koffing/ Weezing,http://pokedex.nl/weezing/ Rhyhorn,http://pokedex.nl/rhyhorn/ Rhydon,http://pokedex.nl/rhydon/ Chansey,http://pokedex.nl/chansey/ Tangela,http://pokedex.nl/tangela/ Kangaskhan,http://pokedex.nl/kangaskhan/ Mega Kangaskhan,http://pokedex.nl/mega-kangaskhan/ Horsea,http://pokedex.nl/horsea/ Seadra,http://pokedex.nl/seadra/ Goldeen,http://pokedex.nl/goldeen/ Seaking,http://pokedex.nl/seaking/ Staryu,http://pokedex.nl/staryu/ Starmie,http://pokedex.nl/starmie/ Mr. Mime,http://pokedex.nl/mr-mime/ Scyther,http://pokedex.nl/scyther/ Jynx,http://pokedex.nl/jynx/ Electabuzz,http://pokedex.nl/electabuzz/ Magmar,http://pokedex.nl/magmar/ Pinsir,http://pokedex.nl/pinsir/ Mega Pinsir,http://pokedex.nl/mega-pinsir/ Tauros,http://pokedex.nl/tauros/ Magikarp,http://pokedex.nl/magikarp/ Gyarados,http://pokedex.nl/gyarados/ Mega Gyarados,http://pokedex.nl/mega-gyarados/ Lapras,http://pokedex.nl/lapras/ Ditto,http://pokedex.nl/ditto/ Eevee,http://pokedex.nl/eevee/ Vaporeon,http://pokedex.nl/vaporeon/ Jolteon,http://pokedex.nl/jolteon/ Flareon,http://pokedex.nl/flareon/ Porygon,http://pokedex.nl/porygon/ Omanyte,http://pokedex.nl/omanyte/ Omastar,http://pokedex.nl/omastar/ Kabuto,http://pokedex.nl/kabuto/ Kabutops,http://pokedex.nl/kabutops/ Aerodactyl,http://pokedex.nl/aerodactyl/ Mega Aerodactyl,http://pokedex.nl/mega-aerodactyl/ Snorlax,http://pokedex.nl/snorlax/ Articuno,http://pokedex.nl/articuno/ Zapdos,http://pokedex.nl/zapdos/ Moltres,http://pokedex.nl/moltres/ Dratini,http://pokedex.nl/dratini/ Dragonair,http://pokedex.nl/dragonair/ Dragonite,http://pokedex.nl/dragonite/ Mewtwo,http://pokedex.nl/mewtwo/ Mega Mewtwo X,http://pokedex.nl/mega-mewtwo-x/ Mega Mewtwo Y,http://pokedex.nl/mega-mewtwo-y/ Mew,http://pokedex.nl/mew/ Meltan,http://pokedex.nl/meltan/ Melmetal,http://pokedex.nl/melmetal/ Chikorita,http://pokedex.nl/chikorita/ Bayleef,http://pokedex.nl/bayleef/ Meganium,http://pokedex.nl/meganium/ Cyndaquil,http://pokedex.nl/cyndaquil/ Quilava,http://pokedex.nl/quilava/ Typhlosion,http://pokedex.nl/typhlosion/ Totodile,http://pokedex.nl/totodile/ Croconaw,http://pokedex.nl/croconaw/ Feraligatr,http://pokedex.nl/feraligatr/ Sentret,http://pokedex.nl/sentret/ Furret,http://pokedex.nl/furret/ Hoothoot,http://pokedex.nl/hoothoot/ Noctowl,http://pokedex.nl/noctowl/ Ledyba,http://pokedex.nl/ledyba/ Ledian,http://pokedex.nl/ledian/ Spinarak,http://pokedex.nl/spinarak/ Ariados,http://pokedex.nl/ariados/ Crobat,http://pokedex.nl/crobat/ Chinchou,http://pokedex.nl/chinchou/ Lanturn,http://pokedex.nl/lanturn/ Pichu,http://pokedex.nl/pichu/ Cleffa,http://pokedex.nl/cleffa/ Igglybuff,http://pokedex.nl/igglybuff/ Togepi,http://pokedex.nl/togepi/ Togetic,http://pokedex.nl/togetic/ Natu,http://pokedex.nl/natu/ Xatu,http://pokedex.nl/xatu/ Mareep,http://pokedex.nl/mareep/ Flaaffy,http://pokedex.nl/flaaffy/ Ampharos,http://pokedex.nl/ampharos/ Mega Ampharos,http://pokedex.nl/mega-ampharos/ Bellossom,http://pokedex.nl/bellossom/ Marill,http://pokedex.nl/marill/ Azumarill,http://pokedex.nl/azumarill/ Sudowoodo,http://pokedex.nl/sudowoodo/ Politoed,http://pokedex.nl/politoed/ Hoppip,http://pokedex.nl/hoppip/ Skiploom,http://pokedex.nl/skiploom/ Jumpluff,http://pokedex.nl/jumpluff/ Aipom,http://pokedex.nl/aipom/ Sunkern,http://pokedex.nl/sunkern/ Sunflora,http://pokedex.nl/sunflora/ Yanma,http://pokedex.nl/yanma/ Wooper,http://pokedex.nl/wooper/ Quagsire,http://pokedex.nl/quagsire/ Espeon,http://pokedex.nl/espeon/ Umbreon,http://pokedex.nl/umbreon/ Murkrow,http://pokedex.nl/murkrow/ Slowking,http://pokedex.nl/slowking/ Misdreavus,http://pokedex.nl/misdreavus/ Unown,http://pokedex.nl/unown/ Wobbuffet,http://pokedex.nl/wobbuffet/ Girafarig,http://pokedex.nl/girafarig/ Pineco,http://pokedex.nl/pineco/ Forretress,http://pokedex.nl/forretress/ Dunsparce,http://pokedex.nl/dunsparce/ Gligar,http://pokedex.nl/gligar/ Steelix,http://pokedex.nl/steelix/ Mega Steelix,http://pokedex.nl/mega-steelix/ Snubbull,http://pokedex.nl/snubbull/ Granbull,http://pokedex.nl/granbull/ Qwilfish,http://pokedex.nl/qwilfish/ Scizor,http://pokedex.nl/scizor/ Mega Scizor,http://pokedex.nl/mega-scizor/ Shuckle,http://pokedex.nl/shuckle/ Heracross,http://pokedex.nl/heracross/ Mega Heracross,http://pokedex.nl/mega-heracross/ Sneasel,http://pokedex.nl/sneasel/ Teddiursa,http://pokedex.nl/teddiursa/ Ursaring,http://pokedex.nl/ursaring/ Slugma,http://pokedex.nl/slugma/ Magcargo,http://pokedex.nl/magcargo/ Swinub,http://pokedex.nl/swinub/ Piloswine,http://pokedex.nl/piloswine/ Corsola,http://pokedex.nl/corsola/ Remoraid,http://pokedex.nl/remoraid/ Octillery,http://pokedex.nl/octillery/ Delibird,http://pokedex.nl/delibird/ Mantine,http://pokedex.nl/mantine/ Skarmory,http://pokedex.nl/skarmory/ Houndour,http://pokedex.nl/houndour/ Houndoom,http://pokedex.nl/houndoom/ Mega Houndoom,http://pokedex.nl/mega-houndoom/ Kingdra,http://pokedex.nl/kingdra/ Phanpy,http://pokedex.nl/phanpy/ Donphan,http://pokedex.nl/donphan/ Porygon2,http://pokedex.nl/porygon2/ Stantler,http://pokedex.nl/stantler/ Smeargle,http://pokedex.nl/smeargle/ Tyrogue,http://pokedex.nl/tyrogue/ Hitmontop,http://pokedex.nl/hitmontop/ Smoochum,http://pokedex.nl/smoochum/ Elekid,http://pokedex.nl/elekid/ Magby,http://pokedex.nl/magby/ Miltank,http://pokedex.nl/miltank/ Blissey,http://pokedex.nl/blissey/ Raikou,http://pokedex.nl/raikou/ Entei,http://pokedex.nl/entei/ Suicune,http://pokedex.nl/suicune/ Larvitar,http://pokedex.nl/larvitar/ Pupitar,http://pokedex.nl/pupitar/ Tyranitar,http://pokedex.nl/tyranitar/ Mega Tyranitar,http://pokedex.nl/mega-tyranitar/ Lugia,http://pokedex.nl/lugia/ Ho-Oh,http://pokedex.nl/ho-oh/ Celebi,http://pokedex.nl/celebi/ Treecko,http://pokedex.nl/treecko/ Grovyle,http://pokedex.nl/grovyle/ Sceptile,http://pokedex.nl/sceptile/ Mega Sceptile,http://pokedex.nl/mega-sceptile/ Torchic,http://pokedex.nl/torchic/ Combusken,http://pokedex.nl/combusken/ Blaziken,http://pokedex.nl/blaziken/ Mega Blaziken,http://pokedex.nl/mega-blaziken/ Mudkip,http://pokedex.nl/mudkip/ Marshtomp,http://pokedex.nl/marshtomb/ Swampert,http://pokedex.nl/swampert/ Mega Swampert,http://pokedex.nl/mega-swampert/ Poochyena,http://pokedex.nl/poochyena/ Mightyena,http://pokedex.nl/mightyena/ Zigzagoon,http://pokedex.nl/zigzagoon/ Linoone,http://pokedex.nl/linoone/ Wurmple,http://pokedex.nl/wurmple/ Silcoon,http://pokedex.nl/silcoon/ Beautifly,http://pokedex.nl/beautifly/ Cascoon,http://pokedex.nl/cascoon/ Dustox,http://pokedex.nl/dustox/ Lotad,http://pokedex.nl/lotad/ Lombre,http://pokedex.nl/lombre/ Ludicolo,http://pokedex.nl/ludicolo/ Seedot,http://pokedex.nl/seedot/ Nuzleaf,http://pokedex.nl/nuzleaf/ Shiftry,http://pokedex.nl/shiftry/ Taillow,http://pokedex.nl/taillow/ Swellow,http://pokedex.nl/swellow/ Wingull,http://pokedex.nl/wingull/ Pelipper,http://pokedex.nl/pelipper/ Ralts,http://pokedex.nl/ralts/ Kirlia,http://pokedex.nl/kirlia/ Gardevoir,http://pokedex.nl/gardevoir/ Mega Gardevoir,http://pokedex.nl/mega-gardevoir/ Surskit,http://pokedex.nl/surskit/ Masquerain,http://pokedex.nl/masquerain/ Shroomish,http://pokedex.nl/shroomish/ Breloom,http://pokedex.nl/breloom/ Slakoth,http://pokedex.nl/slakoth/ Vigoroth,http://pokedex.nl/vigoroth/ Slaking,http://pokedex.nl/slaking/ Nincada,http://pokedex.nl/nincada/ Ninjask,http://pokedex.nl/ninjask/ Shedinja,http://pokedex.nl/shedinja/ Whismur,http://pokedex.nl/whismur/ Loudred,http://pokedex.nl/loudred/ Exploud,http://pokedex.nl/exploud/ Makuhita,http://pokedex.nl/makhuita/ Hariyama,http://pokedex.nl/hariyama/ Azurill,http://pokedex.nl/azurill/ Nosepass,http://pokedex.nl/nosepass/ Skitty,http://pokedex.nl/skitty/ Delcatty,http://pokedex.nl/delcatty/ Sableye,http://pokedex.nl/sableye/ Mega Sableye,http://pokedex.nl/mega-sableye/ Mawile,http://pokedex.nl/mawile/ Mega Mawile,http://pokedex.nl/mega-mawile/ Aron,http://pokedex.nl/aron/ Lairon,http://pokedex.nl/lairon/ Aggron,http://pokedex.nl/aggron/ Mega Aggron,http://pokedex.nl/mega-aggron/ Meditite,http://pokedex.nl/meditite/ Medicham,http://pokedex.nl/medicham/ Mega Medicham,http://pokedex.nl/mega-medicham/ Electrike,http://pokedex.nl/electrike/ Manectric,http://pokedex.nl/manectric/ Mega Manectric,http://pokedex.nl/mega-manectric/ Plusle,http://pokedex.nl/plusle/ Minun,http://pokedex.nl/minun/ Volbeat,http://pokedex.nl/volbeat/ Illumise,http://pokedex.nl/illumise/ Roselia,http://pokedex.nl/roselia/ Gulpin,http://pokedex.nl/gulpin/ Swalot,http://pokedex.nl/swalot/ Carvanha,http://pokedex.nl/carvanha/ Sharpedo,http://pokedex.nl/sharpedo/ Mega Sharpedo,http://pokedex.nl/mega-sharpedo/ Wailmer,http://pokedex.nl/wailmer/ Wailord,http://pokedex.nl/wailord/ Numel,http://pokedex.nl/numel/ Camerupt,http://pokedex.nl/camerupt/ Mega Camerupt,http://pokedex.nl/mega-camerupt/ Torkoal,http://pokedex.nl/torkoal/ Spoink,http://pokedex.nl/spoink/ Grumpig,http://pokedex.nl/grumpig/ Spinda,http://pokedex.nl/spinda/ Trapinch,http://pokedex.nl/trapinch/ Vibrava,http://pokedex.nl/vibrava/ Flygon,http://pokedex.nl/flygon/ Cacnea,http://pokedex.nl/cacnea/ Cacturne,http://pokedex.nl/cacturne/ Swablu,http://pokedex.nl/swablu/ Altaria,http://pokedex.nl/altaria/ Mega Altaria,http://pokedex.nl/mega-altaria/ Zangoose,http://pokedex.nl/zangoose/ Seviper,http://pokedex.nl/seviper/ Lunatone,http://pokedex.nl/lunatone/ Solrock,http://pokedex.nl/solrock/ Barboach,http://pokedex.nl/barboach/ Whiscash,http://pokedex.nl/whiscash/ Corphish,http://pokedex.nl/corphish/ Crawdaunt,http://pokedex.nl/crawdaunt/ Baltoy,http://pokedex.nl/baltoy/ Claydol,http://pokedex.nl/claydol/ Lileep,http://pokedex.nl/lileep/ Cradily,http://pokedex.nl/cradily/ Anorith,http://pokedex.nl/anorith/ Armaldo,http://pokedex.nl/armaldo/ Feebas,http://pokedex.nl/feebas/ Milotic,http://pokedex.nl/milotic/ Castform,http://pokedex.nl/castform/ Castform Normal Form,http://pokedex.nl/castform/ Castform Sunny Form,http://pokedex.nl/castform-sunny-form/ Castform Rainy Form,http://pokedex.nl/castform-rainy-form/ Castform Snowy Form,http://pokedex.nl/castform-snowy-form/ Kecleon,http://pokedex.nl/kecleon/ Shuppet,http://pokedex.nl/shuppet/ Banette,http://pokedex.nl/banette/ Mega Banette,http://pokedex.nl/mega-banette/ Duskull,http://pokedex.nl/duskull/ Dusclops,http://pokedex.nl/dusclops/ Tropius,http://pokedex.nl/tropius/ Chimecho,http://pokedex.nl/chimecho/ Absol,http://pokedex.nl/absol/ Mega Absol,http://pokedex.nl/mega-absol/ Wynaut,http://pokedex.nl/wynaut/ Snorunt,http://pokedex.nl/snorunt/ Glalie,http://pokedex.nl/glalie/ Mega Glalie,http://pokedex.nl/mega-glalie/ Spheal,http://pokedex.nl/spheal/ Sealeo,http://pokedex.nl/sealeo/ Walrein,http://pokedex.nl/walrein/ Clamperl,http://pokedex.nl/clamperl/ Huntail,http://pokedex.nl/huntail/ Gorebyss,http://pokedex.nl/gorebyss/ Relicanth,http://pokedex.nl/relicanth/ Luvdisc,http://pokedex.nl/luvdisc/ Bagon,http://pokedex.nl/bagon/ Shelgon,http://pokedex.nl/shelgon/ Salamence,http://pokedex.nl/salamence/ Mega Salamence,http://pokedex.nl/mega-salamence/ Beldum,http://pokedex.nl/beldum/ Metang,http://pokedex.nl/metang/ Metagross,http://pokedex.nl/metagross/ Mega Metagross,http://pokedex.nl/mega-metagross/ Regirock,http://pokedex.nl/regirock/ Regice,http://pokedex.nl/regice/ Registeel,http://pokedex.nl/registeel/ Latias,http://pokedex.nl/latias/ Mega Latias,http://pokedex.nl/mega-latias/ Latios,http://pokedex.nl/latios/ Mega Latios,http://pokedex.nl/mega-latios/ Kyogre,http://pokedex.nl/kyrogue/ Primal Kyogre,http://pokedex.nl/primal-kyrogue/ Groudon,http://pokedex.nl/groudon/ Primal Groudon,http://pokedex.nl/primal-groudon/ Rayquaza,http://pokedex.nl/rayquaza/ Mega Rayquaza,http://pokedex.nl/mega-rayquaza/ Jirachi,http://pokedex.nl/jirachi/ Deoxys,http://pokedex.nl/deoxys/ Deoxys Normal Forme,http://pokedex.nl/deoxys-normal-forme/ Deoxys Attack Forme,http://pokedex.nl/deoxys-attack-forme/ Deoxys Defense Forme,http://pokedex.nl/deoxys-defense-forme/ Deoxys Speed Forme,http://pokedex.nl/deoxys-speed-forme/ Turtwig,http://pokedex.nl/turtwig/ Grotle,http://pokedex.nl/grotle/ Torterra,http://pokedex.nl/torterra/ Chimchar,http://pokedex.nl/chimchar/ Monferno,http://pokedex.nl/monferno/ Infernape,http://pokedex.nl/infernape/ Piplup,http://pokedex.nl/piplup/ Prinplup,http://pokedex.nl/prinplup/ Empoleon,http://pokedex.nl/empoleon/ Starly,http://pokedex.nl/starly/ Staravia,http://pokedex.nl/staravia/ Staraptor,http://pokedex.nl/staraptor/ Bidoof,http://pokedex.nl/bidoof/ Bibarel,http://pokedex.nl/bibarel/ Kricketot,http://pokedex.nl/kricketot/ Kricketune,http://pokedex.nl/kricketune/ Shinx,http://pokedex.nl/shinx/ Luxio,http://pokedex.nl/luxio/ Luxray,http://pokedex.nl/luxray/ Budew,http://pokedex.nl/budew/ Roserade,http://pokedex.nl/roserade/ Cranidos,http://pokedex.nl/cranidos/ Rampardos,http://pokedex.nl/rampardos/ Shieldon,http://pokedex.nl/shieldon/ Bastiodon,http://pokedex.nl/bastiodon/ Burmy,http://pokedex.nl/burmy/ Wormadam,http://pokedex.nl/wormadam/ Wormadam Plant Cloak,http://pokedex.nl/wormadam-plant-cloak/ Wormadam Sandy Cloak,http://pokedex.nl/wormadam-sandy-cloak/ Wormadam Trash Cloak,http://pokedex.nl/wormadam-trash-cloak/ Mothim,http://pokedex.nl/mothim/ Combee,http://pokedex.nl/combee/ Vespiquen,http://pokedex.nl/vespiquen/ Pachirisu,http://pokedex.nl/pachirisu/ Buizel,http://pokedex.nl/buizel/ Floatzel,http://pokedex.nl/floatzel/ Cherubi,http://pokedex.nl/cherubi/ Cherrim,http://pokedex.nl/cherrim/ Shellos,http://pokedex.nl/shellos/ Gastrodon,http://pokedex.nl/gastrodon/ Ambipom,http://pokedex.nl/ambipom/ Drifloon,http://pokedex.nl/drifloon/ Drifblim,http://pokedex.nl/drifblim/ Buneary,http://pokedex.nl/buneary/ Lopunny,http://pokedex.nl/lopunny/ Mega Lopunny,http://pokedex.nl/mega-lopunny/ Mismagius,http://pokedex.nl/mismagius/ Honchkrow,http://pokedex.nl/honchkrow/ Glameow,http://pokedex.nl/glameow/ Purugly,http://pokedex.nl/purugly/ Chingling,http://pokedex.nl/chingling/ Stunky,http://pokedex.nl/stunky/ Skuntank,http://pokedex.nl/skuntank/ Bronzor,http://pokedex.nl/bronzor/ Bronzong,http://pokedex.nl/bronzong/ Bonsly,http://pokedex.nl/bonsly/ Mime Jr.,http://pokedex.nl/mime-jr/ Happiny,http://pokedex.nl/happiny/ Chatot,http://pokedex.nl/chatot/ Spiritomb,http://pokedex.nl/spiritomb/ Gible,http://pokedex.nl/gible/ Gabite,http://pokedex.nl/gabite/ Garchomp,http://pokedex.nl/garchomp/ Mega Garchomp,http://pokedex.nl/mega-garchomp/ Munchlax,http://pokedex.nl/munchlax/ Riolu,http://pokedex.nl/riolu/ Lucario,http://pokedex.nl/lucario/ Mega Lucario,http://pokedex.nl/mega-lucario/ Hippopotas,http://pokedex.nl/hippopotas/ Hippowdon,http://pokedex.nl/hippowdon/ Skorupi,http://pokedex.nl/skorupi/ Drapion,http://pokedex.nl/drapion/ Croagunk,http://pokedex.nl/croagunk/ Toxicroak,http://pokedex.nl/toxicroak/ Carnivine,http://pokedex.nl/carnivine/ Finneon,http://pokedex.nl/finneon/ Lumineon,http://pokedex.nl/lumineon/ Mantyke,http://pokedex.nl/mantyke/ Snover,http://pokedex.nl/snover/ Abomasnow,http://pokedex.nl/abomasnow/ Mega Abomasnow,http://pokedex.nl/mega-abomasnow/ Weavile,http://pokedex.nl/weavile/ Magnezone,http://pokedex.nl/magnezone/ Lickilicky,http://pokedex.nl/lickilicky/ Rhyperior,http://pokedex.nl/rhyperior/ Tangrowth,http://pokedex.nl/tangrowth/ Electivire,http://pokedex.nl/electivire/ Magmortar,http://pokedex.nl/magmortar/ Togekiss,http://pokedex.nl/togekiss/ Yanmega,http://pokedex.nl/yanmega/ Leafeon,http://pokedex.nl/leafeon/ Glaceon,http://pokedex.nl/glaceon/ Gliscor,http://pokedex.nl/gliscor/ Mamoswine,http://pokedex.nl/mamoswine/ Porygon-Z,http://pokedex.nl/porygon-z/ Gallade,http://pokedex.nl/gallade/ Mega Gallade,http://pokedex.nl/mega-gallade/ Probopass,http://pokedex.nl/probopass/ Dusknoir,http://pokedex.nl/dusknoir/ Froslass,http://pokedex.nl/froslass/ Rotom,http://pokedex.nl/rotom/ Normal Rotom,http://pokedex.nl/rotom/ Heat Rotom,http://pokedex.nl/heat-rotom/ Wash Rotom,http://pokedex.nl/wash-rotom/ Frost Rotom,http://pokedex.nl/frost-rotom/ Fan Rotom,http://pokedex.nl/fan-rotom/ Mow Rotom,http://pokedex.nl/mow-rotom/ Uxie,http://pokedex.nl/uxie/ Mesprit,http://pokedex.nl/mesprit/ Azelf,http://pokedex.nl/azelf/ Dialga,http://pokedex.nl/dialga/ Palkia,http://pokedex.nl/palkia/ Heatran,http://pokedex.nl/heatran/ Regigigas,http://pokedex.nl/regigigas/ Giratina,http://pokedex.nl/giratina/ Giratina Altered Forme,http://pokedex.nl/giratina-altered-forme/ Giratina Origin Forme,http://pokedex.nl/giratina-origin-forme/ Cresselia,http://pokedex.nl/cresselia/ Phione,http://pokedex.nl/phione/ Manaphy,http://pokedex.nl/manaphy/ Darkrai,http://pokedex.nl/darkrai/ Shaymin,http://pokedex.nl/shaymin/ Shaymin Land Forme,http://pokedex.nl/shaymin-land-forme/ Shaymin Sky Forme,http://pokedex.nl/shaymin-sky-forme/ Arceus,http://pokedex.nl/arceus/ Victini,http://pokedex.nl/victiny/ Snivy,http://pokedex.nl/snivy/ Servine,http://pokedex.nl/servine/ Serperior,http://pokedex.nl/serperior/ Tepig,http://pokedex.nl/tepig/ Pignite,http://pokedex.nl/pignite/ Emboar,http://pokedex.nl/emboar/ Oshawott,http://pokedex.nl/oshawott/ Dewott,http://pokedex.nl/dewott/ Samurott,http://pokedex.nl/samurott/ Patrat,http://pokedex.nl/patrat/ Watchog,http://pokedex.nl/watchog/ Lillipup,http://pokedex.nl/lillipup/ Herdier,http://pokedex.nl/herider/ Stoutland,http://pokedex.nl/stoutland/ Purrloin,http://pokedex.nl/purrloin/ Liepard,http://pokedex.nl/liepard/ Pansage,http://pokedex.nl/pansage/ Simisage,http://pokedex.nl/simisage/ Pansear,http://pokedex.nl/pansear/ Simisear,http://pokedex.nl/simisear/ Panpour,http://pokedex.nl/panpour/ Simipour,http://pokedex.nl/simipour/ Munna,http://pokedex.nl/munna/ Musharna,http://pokedex.nl/musharna/ Pidove,http://pokedex.nl/pidove/ Tranquill,http://pokedex.nl/tranquill/ Unfezant,http://pokedex.nl/unfezant/ Blitzle,http://pokedex.nl/blitzle/ Zebstrika,http://pokedex.nl/zebstrika/ Roggenrola,http://pokedex.nl/roggenrola/ Boldore,http://pokedex.nl/boldore/ Gigalith,http://pokedex.nl/gigalith/ Woobat,http://pokedex.nl/woobat/ Swoobat,http://pokedex.nl/swoobat/ Drilbur,http://pokedex.nl/drilbur/ Excadrill,http://pokedex.nl/excadrill/ Audino,http://pokedex.nl/audino/ Mega Audino,http://pokedex.nl/mega-audino/ Timburr,http://pokedex.nl/timburr/ Gurdurr,http://pokedex.nl/gurdurr/ Conkeldurr,http://pokedex.nl/conkeldurr/ Tympole,http://pokedex.nl/tympole/ Palpitoad,http://pokedex.nl/palpitoad/ Seismitoad,http://pokedex.nl/seismitoad/ Throh,http://pokedex.nl/throh/ Sawk,http://pokedex.nl/sawk/ Sewaddle,http://pokedex.nl/sewaddle/ Swadloon,http://pokedex.nl/swadloon/ Leavanny,http://pokedex.nl/leavanny/ Venipede,http://pokedex.nl/venipede/ Whirlipede,http://pokedex.nl/whirlipede/ Scolipede,http://pokedex.nl/scolipede/ Cottonee,http://pokedex.nl/cottonee/ Whimsicott,http://pokedex.nl/whimsicott/ Petilil,http://pokedex.nl/petilil/ Lilligant,http://pokedex.nl/lilligant/ Basculin,http://pokedex.nl/basculin/ Basculin Red-Striped Form,http://pokedex.nl/basculin-red-striped-form/ Basculin Blue-Striped Form,http://pokedex.nl/basculin-blue-striped-form/ Sandile,http://pokedex.nl/sandile/ Krokorok,http://pokedex.nl/krokorok/ Krookodile,http://pokedex.nl/krookodile/ Darumaka,http://pokedex.nl/darumaka/ Darmanitan,http://pokedex.nl/darmanitan/ Darmanitan Standard Mode,http://pokedex.nl/darmanitan-standard-mode/ Darmanitan Zen Mode,http://pokedex.nl/darmanitan-zen-mode/ Maractus,http://pokedex.nl/maractus/ Dwebble,http://pokedex.nl/dwebble/ Crustle,http://pokedex.nl/crustle/ Scraggy,http://pokedex.nl/scraggy/ Scrafty,http://pokedex.nl/scrafty/ Sigilyph,http://pokedex.nl/sigilyph/ Yamask,http://pokedex.nl/yamask/ Cofagrigus,http://pokedex.nl/cofagrigus/ Tirtouga,http://pokedex.nl/tirtouga/ Carracosta,http://pokedex.nl/carracosta/ Archen,http://pokedex.nl/archen/ Archeops,http://pokedex.nl/archeops/ Trubbish,http://pokedex.nl/trubbish/ Garbodor,http://pokedex.nl/garbodor/ Zorua,http://pokedex.nl/zorua/ Zoroark,http://pokedex.nl/zoroark/ Minccino,http://pokedex.nl/minccino/ Cinccino,http://pokedex.nl/cinccino/ Gothita,http://pokedex.nl/gothita/ Gothorita,http://pokedex.nl/gothorita/ Gothitelle,http://pokedex.nl/gothitelle/ Solosis,http://pokedex.nl/solosis/ Duosion,http://pokedex.nl/duosion/ Reuniclus,http://pokedex.nl/reuniclus/ Ducklett,http://pokedex.nl/ducklett/ Swanna,http://pokedex.nl/swanna/ Vanillite,http://pokedex.nl/vanillite/ Vanillish,http://pokedex.nl/vanillish/ Vanilluxe,http://pokedex.nl/vanilluxe/ Deerling,http://pokedex.nl/deerling/ Sawsbuck,http://pokedex.nl/sawsbuck/ Emolga,http://pokedex.nl/emolga/ Karrablast,http://pokedex.nl/karrablast/ Escavalier,http://pokedex.nl/escavalier/ Foongus,http://pokedex.nl/foongus/ Amoonguss,http://pokedex.nl/amoonguss/ Frillish,http://pokedex.nl/frillish/ Jellicent,http://pokedex.nl/jellicent/ Alomomola,http://pokedex.nl/alomomola/ Joltik,http://pokedex.nl/joltik/ Galvantula,http://pokedex.nl/galvantula/ Ferroseed,http://pokedex.nl/ferroseed/ Ferrothorn,http://pokedex.nl/ferrothorn/ Klink,http://pokedex.nl/klink/ Klang,http://pokedex.nl/klang/ Klinklang,http://pokedex.nl/klinklang/ Tynamo,http://pokedex.nl/tynamo/ Eelektrik,http://pokedex.nl/eelektrik/ Eelektross,http://pokedex.nl/eelektross/ Elgyem,http://pokedex.nl/elgyem/ Beheeyem,http://pokedex.nl/beheeyem/ Litwick,http://pokedex.nl/litwick/ Lampent,http://pokedex.nl/lampent/ Chandelure,http://pokedex.nl/chandelure/ Axew,http://pokedex.nl/axew/ Fraxure,http://pokedex.nl/fraxure/ Haxorus,http://pokedex.nl/haxorus/ Cubchoo,http://pokedex.nl/cubchoo/ Beartic,http://pokedex.nl/beartic/ Cryogonal,http://pokedex.nl/cryogonal/ Shelmet,http://pokedex.nl/shelmet/ Accelgor,http://pokedex.nl/accelgor/ Stunfisk,http://pokedex.nl/stunfisk/ Mienfoo,http://pokedex.nl/mienfoo/ Mienshao,http://pokedex.nl/mienshao/ Druddigon,http://pokedex.nl/druddigon/ Golett,http://pokedex.nl/golett/ Golurk,http://pokedex.nl/golurk/ Pawniard,http://pokedex.nl/pawniard/ Bisharp,http://pokedex.nl/bisharp/ Bouffalant,http://pokedex.nl/bouffalant/ Rufflet,http://pokedex.nl/rufflet/ Braviary,http://pokedex.nl/braviary/ Vullaby,http://pokedex.nl/vullaby/ Mandibuzz,http://pokedex.nl/mandibuzz/ Heatmor,http://pokedex.nl/heatmor/ Durant,http://pokedex.nl/durant/ Deino,http://pokedex.nl/deino/ Zweilous,http://pokedex.nl/zweilous/ Hydreigon,http://pokedex.nl/hydreigon/ Larvesta,http://pokedex.nl/larvesta/ Volcarona,http://pokedex.nl/volcarona/ Cobalion,http://pokedex.nl/cabalion/ Terrakion,http://pokedex.nl/terrakion/ Virizion,http://pokedex.nl/virizion/ Tornadus,http://pokedex.nl/tornadus/ Tornadus Incarnate Forme,http://pokedex.nl/tornadus-incarnate-forme/ Tornadus Therian Forme,http://pokedex.nl/tornadus-therian-forme/ Thundurus,http://pokedex.nl/thundurus/ Thundurus Incarnate Forme,http://pokedex.nl/thundurus-incarnate-forme/ Thundurus Therian Forme,http://pokedex.nl/thundurus-therian-forme/ Reshiram,http://pokedex.nl/reshiram/ Zekrom,http://pokedex.nl/zekrom/ Landorus,http://pokedex.nl/landorus/ Landorus Incarnate Forme,http://pokedex.nl/landorus-incarnate-forme/ Landorus Therian Forme,http://pokedex.nl/landorus-therian-forme/ Kyurem,http://pokedex.nl/kyurem/ White Kyurem,http://pokedex.nl/white-kyurem/ Black Kyurem,http://pokedex.nl/black-kyurem/ Keldeo,http://pokedex.nl/keldeo/ Meloetta,http://pokedex.nl/meloetta/ Meloetta Aria Forme,http://pokedex.nl/meloetta-aria-forme/ Meloetta Pirouette Forme,http://pokedex.nl/meloetta-pirouette-forme/ Genesect,http://pokedex.nl/genesect/ Chespin,http://pokedex.nl/chespin/ Quilladin,http://pokedex.nl/quilladin/ Chesnaught,http://pokedex.nl/chesnaught/ Fennekin,http://pokedex.nl/fennekin/ Braixen,http://pokedex.nl/braixen/ Delphox,http://pokedex.nl/delphox/ Froakie,http://pokedex.nl/froakie/ Frogadier,http://pokedex.nl/forgadier/ Greninja,http://pokedex.nl/greninja/ Ash Greninja,http://pokedex.nl/ash-greninja/ Bunnelby,http://pokedex.nl/bunnelby/ Diggersby,http://pokedex.nl/diggersby/ Fletchling,http://pokedex.nl/fletchling/ Fletchinder,http://pokedex.nl/flechtinder/ Talonflame,http://pokedex.nl/talonflame/ Scatterbug,http://pokedex.nl/scatterbug/ Spewpa,http://pokedex.nl/spewpa/ Vivillon,http://pokedex.nl/vivillon/ Litleo,http://pokedex.nl/litleo/ Pyroar,http://pokedex.nl/pyroar/ Flabébé,http://pokedex.nl/flabebe/ Floette,http://pokedex.nl/floette/ Floette Eternal Flower,http://pokedex.nl/floette-eternal-flower/ Florges,http://pokedex.nl/florges/ Skiddo,http://pokedex.nl/skiddo/ Gogoat,http://pokedex.nl/gogoat/ Pancham,http://pokedex.nl/pancham/ Pangoro,http://pokedex.nl/pangoro/ Furfrou,http://pokedex.nl/furfrou/ Espurr,http://pokedex.nl/espurr/ Meowstic,http://pokedex.nl/meowstic/ Honedge,http://pokedex.nl/honedge/ Doublade,http://pokedex.nl/doublade/ Aegislash,http://pokedex.nl/aegislash/ Aegislash Blade Forme,http://pokedex.nl/aegislash-blade-forme/ Aegislash Shield Forme,http://pokedex.nl/aegislash-shield-forme/ Spritzee,http://pokedex.nl/spritzee/ Aromatisse,http://pokedex.nl/aromatisse/ Swirlix,http://pokedex.nl/swirlix/ Slurpuff,http://pokedex.nl/slurpuff/ Inkay,http://pokedex.nl/inkay/ Malamar,http://pokedex.nl/malamar/ Binacle,http://pokedex.nl/binacle/ Barbaracle,http://pokedex.nl/barbaracle/ Skrelp,http://pokedex.nl/skerlp/ Dragalge,http://pokedex.nl/dragalge/ Clauncher,http://pokedex.nl/clauncher/ Clawitzer,http://pokedex.nl/clawitzer/ Helioptile,http://pokedex.nl/helioptile/ Heliolisk,http://pokedex.nl/heliolisk/ Tyrunt,http://pokedex.nl/tyrunt/ Tyrantrum,http://pokedex.nl/tyrantrum/ Amaura,http://pokedex.nl/amaura/ Aurorus,http://pokedex.nl/aurorus/ Sylveon,http://pokedex.nl/sylveon/ Hawlucha,http://pokedex.nl/hawlucha/ Dedenne,http://pokedex.nl/dedenne/ Carbink,http://pokedex.nl/carbink/ Goomy,http://pokedex.nl/goomy/ Sliggoo,http://pokedex.nl/sliggoo/ Goodra,http://pokedex.nl/goodra/ Klefki,http://pokedex.nl/klefki/ Phantump,http://pokedex.nl/phantump/ Trevenant,http://pokedex.nl/trevenant/ Pumpkaboo,http://pokedex.nl/pumpkaboo/ Pumpkaboo Average Size,http://pokedex.nl/pumpkaboo-average-size/ Pumpkaboo Small Size,http://pokedex.nl/pumpkaboo-small-size/ Pumpkaboo Large Size,http://pokedex.nl/pumpkaboo-large-size/ Pumpkaboo Super Size,http://pokedex.nl/pumpkaboo-super-size/ Gourgeist,http://pokedex.nl/gourgeist/ Gourgeist Average Size,http://pokedex.nl/gourgeist-average-size/ Gourgeist Small Size,http://pokedex.nl/gourgeist-small-size/ Gourgeist Large Size,http://pokedex.nl/gourgeist-large-size/ Gourgeist Super Size,http://pokedex.nl/gourgeist-super-size/ Bergmite,http://pokedex.nl/bergmite/ Avalugg,http://pokedex.nl/avalugg/ Noibat,http://pokedex.nl/noibat/ Noivern,http://pokedex.nl/noivern/ Xerneas,http://pokedex.nl/xerneas/ Yveltal,http://pokedex.nl/yveltal/ Zygarde,http://pokedex.nl/zygarde/ Zygarde 50% Forme,http://pokedex.nl/zygarde-50-forme/ Zygarde 10% Forme,http://pokedex.nl/zygarde-10-forme/ Zygarde Complete Forme,http://pokedex.nl/zygarde-complete-forme/ Diancie,http://pokedex.nl/diancie/ Mega Diancie,http://pokedex.nl/mega-diancie/ Hoopa,http://pokedex.nl/hoopa/ Hoopa Confined,http://pokedex.nl/hoopa-confined/ Hoopa Unbound,http://pokedex.nl/hoopa-unbound/ Volcanion,http://pokedex.nl/volcanion/ Rowlet,http://pokedex.nl/rowlet/ Dartrix,http://pokedex.nl/dartrix/ Decidueye,http://pokedex.nl/decidueye/ Litten,http://pokedex.nl/litten/ Torracat,http://pokedex.nl/torracat/ Incineroar,http://pokedex.nl/incineroar/ Popplio,http://pokedex.nl/popplio/ Brionne,http://pokedex.nl/brionne/ Primarina,http://pokedex.nl/primarina/ Pikipek,http://pokedex.nl/pikipek/ Trumbeak,http://pokedex.nl/trumbeak/ Toucannon,http://pokedex.nl/toucannon/ Yungoos,http://pokedex.nl/yungoos/ Gumshoos,http://pokedex.nl/gumshoos/ Grubbin,http://pokedex.nl/grubbin/ Charjabug,http://pokedex.nl/charjabug/ Vikavolt,http://pokedex.nl/vikavolt/ Crabrawler,http://pokedex.nl/crabrawler/ Crabominable,http://pokedex.nl/crabominable/ Oricorio,http://pokedex.nl/oricorio/ Oricorio Baile Style,http://pokedex.nl/oricorio-baile-style/ Oricorio Pom-Pom Style,http://pokedex.nl/oricorio-pom-pom-style/ Oricorio Pa'u Style,http://pokedex.nl/oricorio-pau-style/ Oricorio Sensu Style,http://pokedex.nl/oricorio-sensu-style/ Cutiefly,http://pokedex.nl/cutiefly/ Ribombee,http://pokedex.nl/ribombee/ Rockruff,http://pokedex.nl/rockruff/ Lycanroc,http://pokedex.nl/lycanroc/ Lycanroc Midday Form,http://pokedex.nl/lycanroc-midday-form/ Lycanroc Midnight Form,http://pokedex.nl/lycanroc-midnight-form/ Lycanroc Dusk Form,http://pokedex.nl/lycanroc-dusk-form/ Wishiwashi,http://pokedex.nl/wishiwashi/ Wishiwashi Solo Form,http://pokedex.nl/wishiwashi-solo-form/ Wishiwashi School Form,http://pokedex.nl/wishiwashi-school-form/ Mareanie,http://pokedex.nl/mareanie/ Toxapex,http://pokedex.nl/toxapex/ Mudbray,http://pokedex.nl/mudsbray/ Mudsdale,http://pokedex.nl/mudsdale/ Dewpider,http://pokedex.nl/dewpider/ Araquanid,http://pokedex.nl/araquanid/ Fomantis,http://pokedex.nl/fomantis/ Lurantis,http://pokedex.nl/lurantis/ Morelull,http://pokedex.nl/morelull/ Shiinotic,http://pokedex.nl/shiinotic/ Salandit,http://pokedex.nl/salandit/ Salazzle,http://pokedex.nl/salazzle/ Stufful,http://pokedex.nl/stufful/ Bewear,http://pokedex.nl/bewear/ Bounsweet,http://pokedex.nl/bounsweet/ Steenee,http://pokedex.nl/steenee/ Tsareena,http://pokedex.nl/tsareena/ Comfey,http://pokedex.nl/comfey/ Oranguru,http://pokedex.nl/oranguru/ Passimian,http://pokedex.nl/passimian/ Wimpod,http://pokedex.nl/wimpod/ Golisopod,http://pokedex.nl/golisopod/ Sandygast,http://pokedex.nl/sandygast/ Palossand,http://pokedex.nl/palossand/ Pyukumuku,http://pokedex.nl/pyukumuku/ Type: Null,http://pokedex.nl/type-null/ Silvally,http://pokedex.nl/silvally/ Minior,http://pokedex.nl/minior/ Minior Meteor Form,http://pokedex.nl/minior-meteor-form/ Minior Core,http://pokedex.nl/minior-core/ Komala,http://pokedex.nl/komala/ Turtonator,http://pokedex.nl/turtonator/ Togedemaru,http://pokedex.nl/togedemaru/ Mimikyu,http://pokedex.nl/mimikyu/ Bruxish,http://pokedex.nl/bruxish/ Drampa,http://pokedex.nl/drampa/ Dhelmise,http://pokedex.nl/dhelmise/ Jangmo-o,http://pokedex.nl/jangmo-o/ Hakamo-o,http://pokedex.nl/hakamo-o/ Kommo-o,http://pokedex.nl/kommo-o/ Tapu Koko,http://pokedex.nl/tapu-koko/ Tapu Lele,http://pokedex.nl/apu-lele/ Tapu Bulu,http://pokedex.nl/tapu-bulu/ Tapu Fini,http://pokedex.nl/tapu-fini/ Cosmog,http://pokedex.nl/cosmog/ Cosmoem,http://pokedex.nl/cosmoem/ Solgaleo,http://pokedex.nl/solgaleo/ Lunala,http://pokedex.nl/lunala/ Nihilego,http://pokedex.nl/nihilego/ Buzzwole,http://pokedex.nl/buzzwole/ Pheromosa,http://pokedex.nl/pheromosa/ Xurkitree,http://pokedex.nl/xurkitree/ Celesteela,http://pokedex.nl/celesteela/ Kartana,http://pokedex.nl/kartana/ Guzzlord,http://pokedex.nl/guzzlord/ Necrozma,http://pokedex.nl/necrozma/ Dusk Mane Necrozma,http://pokedex.nl/dusk-mane-necrozma/ Dawn Wings Necrozma,http://pokedex.nl/dawn-wings-necrozma/ Ultra Necrozma,http://pokedex.nl/ultra-necrozma/ Magearna,http://pokedex.nl/magearna/ Marshadow,http://pokedex.nl/marshadow/ Poipole,http://pokedex.nl/poipole/ Naganadel,http://pokedex.nl/naganadel/ Stakataka,http://pokedex.nl/stakataka/ Blacephalon,http://pokedex.nl/blacephalon/ Zeraora,http://pokedex.nl/zeraora/ Meltan,http://pokedex.nl/meltan/ Melmetal,http://pokedex.nl/melmetal/
                              Bezig...
                              X