Wolven van Wakkerdam #30:
Cosplay Chronicles

~Wie wil er een stukje cake?~
Beste deelnemers!
De rollen zijn inmiddels verdeeld. Het spel is bij deze dan ook officieel geopend! Ik hoop dat jullie veel plezier deze editie zullen hebben. Ik begrijp dat het voor sommigen misschien minder leuk is, doordat ze geen speciale rol hebben gekregen. Toch hoop ik dat ook jullie alsnog worden verleid door een intensieve tactiek en het sterke plot.
Ik vraag aan iedereen om in het speeltopic je stem uit te brengen voor wie jij als Kasteelheer wilt hebben. De stem van de kasteelheer is beslissend bij een gelijke stand en dus essentieel om het spel te kunnen starten. Als de kasteelheer sterft, dan mag hij zijn opvolger zelf uitkiezen.
Mensen mogen ook op zichzelf stemmen, en het topic staat open om jezelf te kunnen representeren zodat mensen op je willen stemmen. Let op, speciale krachten als Ambtenaar en Wolvenleider zijn nog NIET in werking getreden en hebben nog geen effect op deze stemming.
Omdat we allemaal weten dat er bij Tom een steekje los zit, zul je niet op hem kunnen stemmen als kasteelheer. We willen niet dat een Dorpsgek de leiding krijgt.
Wincondities
De badguys winnen als alle neutrals en goodguys zijn gestorven.
De goodguys en/of neutrals winnen als alle badguys zijn gestorven.
Regels (Aangepast van WvW #25)
Spoiler:
Spelverloop
Spoiler:
Rollen
Spoiler:
Deelnemers
- Tom @ Dorpsgek (Reeds bekend)
- Black Ice
- HELMA
- Zinegirl
- Lyra