Aankondiging

Inklappen
Nog geen mededeling.

Fouten

Inklappen
Dit is een sticky topic.
X
X
Inklappen
Eerste Vorige Volgende Laatste
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Leeg alles
nieuwe posts

Klopt, bedankt! Wat was het probleem?
    Oorspronkelijk gepost door Igneel
    Verwarming zaaien is niet egt gunstig voor de taarten dus ik stem voor nu op blanche
    Oorspronkelijk gepost door Blanche
    Mijn favoriete gym was toch wel die van Volkner. En als ik het mag zeggen, wat een lekkere bink was dat.

Opmerking

Glitch in de database.

Opmerking

Ik weet niet of het een fout is en of het al eerder gemeld maar de algemene tijd van het forum (als je onderaan de algemene startpagina kijkt) staat een uur achter lijkt het

Opmerking

Je kunt hier aangeven in welke tijdzone je zit en of je de zomertijd automatisch wil instellen.

Opmerking

Dank je wel voor je snelle reactie Rob! Yep inderdaad stond de zomertijd bij mij verkeerd ingesteld! Mijn excuses hiervoor

Opmerking

Forums.sinnoh.nl werkt niet meer

Opmerking

Dat klopt en dit zal ook zo blijven.

Opmerking

end of an era

Opmerking

Geen zorgen, sinnoh.nl zal altijd in mijn handen blijven. Ik kan alleen forum.sinnoh.nl niet meer doorsturen naar het forum.

Opmerking

Quotes in signature werken voor geen meter. Als je opslaat en weer wilt aanpassen is de quote bb-code altijd weg en ziet hij het niet meer als quote.

Opmerking

Oorspronkelijk gepost door E-boy Bekijk post
                        Quotes in signature werken voor geen meter. Als je opslaat en weer wilt aanpassen is de quote bb-code altijd weg en ziet hij het niet meer als quote.
                        vBulletin kijkt dit momenteel voor me na. Voor nu heb ik even handmatig je signature aangepast. Is deze zo beter?

Opmerking

bedankt rob sory dat ik altijd zo boos doe

edit: ik wilde de tekst weghalen en toen ging het weer kapot

Opmerking

Robje, ik snap dat de berichten tusen Lyra en E-boy leuk zijn, maar ik hoef ze niet allemaal te zien. Heb je daar een oplossing voor?
                            Bijgevoegde bestanden

Opmerking

Oorspronkelijk gepost door E-boy Bekijk post
                              bedankt rob sory dat ik altijd zo boos doe

edit: ik wilde de tekst weghalen en toen ging het weer kapot
                              Weer voor je aangepast.
                              ​​​
                              Oorspronkelijk gepost door totodil3 Bekijk post
                              Robje, ik snap dat de berichten tusen Lyra en E-boy leuk zijn, maar ik hoef ze niet allemaal te zien. Heb je daar een oplossing voor?
                              Kun je eens op "Markeer kanalen als gelezen" op de beginpagina klikken?

Opmerking

Oorspronkelijk gepost door Rob Bekijk post
                                Kun je eens op "Markeer kanalen als gelezen" op de beginpagina klikken?

Heb ik gedaan, maar dan moet ik eerst de andere topics gezocht en gelezen hebben. Is er geen mogelijkheid dat Lyra's en E-boy's vriendelijke berichten wat meer gericht zijn op elkaar, en minder snel zichtbaar voor heel PU. Ik heb genoeg honden gezien voor de komende 3 jaar.

Opmerking

Bezig...
                                X