Aankondiging

Inklappen
Nog geen mededeling.

Fouten

Inklappen
Dit is een sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Leeg alles
nieuwe posts

• Het lukt mij niet meer om quotes in mijn signature te zetten
    Oorspronkelijk gepost door Igneel
    Verwarming zaaien is niet egt gunstig voor de taarten dus ik stem voor nu op blanche

Oorspronkelijk gepost door Blanche
    Mijn favoriete gym was toch wel die van Volkner. En als ik het mag zeggen, wat een lekkere bink was dat.

Opmerking

• Heb hem handmatig voor je aangepast op deze manier:

[quote=Igneel]Verwarming zaaien is niet egt gunstig voor de taarten dus ik stem voor nu op blanche[/quote]
      [quote=Blanche]Mijn favoriete gym was toch wel die van Volkner. En als ik het mag zeggen, wat een lekkere bink was dat.[/quote]

Opmerking

• Dank je, Rob. Het lukt namelijk niet om het via een rechtstreekse copy-paste te doen, omdat het niet werkt met die code die verwijst naar welk bericht het is.

[QUOTE=Igneel] werkt bijvoorbeeld wel, maar [QUOTE=Igneel;n1234567] niet.
        Oorspronkelijk gepost door Igneel
        Verwarming zaaien is niet egt gunstig voor de taarten dus ik stem voor nu op blanche

Oorspronkelijk gepost door Blanche
        Mijn favoriete gym was toch wel die van Volkner. En als ik het mag zeggen, wat een lekkere bink was dat.

Opmerking

• Oorspronkelijk gepost door Tuck View Post
          Dank je, Rob. Het lukt namelijk niet om het via een rechtstreekse copy-paste te doen, omdat het niet werkt met die code die verwijst naar welk bericht het is.

[QUOTE=Igneel] werkt bijvoorbeeld wel, maar [QUOTE=Igneel;n1234567] niet.
          Bedankt, dit wist ik niet. Ik zal aan vBulletin vragen waarom dit zo is.

Opmerking

Bezig...
          X