Aankondiging

Inklappen
Nog geen mededeling.

Pokémon Let's Go! Pikachu and Eevee Edition

Inklappen
X
Inklappen
Eerste Vorige Volgende Laatste
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Leeg alles
nieuwe posts

Pokémon Let's Go! Pikachu and Eevee Edition

De gerucht gaat over dat dit nieuwe spellen zijn voor nintendo switch

Wat denken jullie echt of nep

Beetje dubbel.
    Ik zou het liefst toch bij de huidige formule blijven, omdat die werkte voor de afgelopen 20 jaar. De hele Let's Go! marketing komt kinderlijk over en daarom ben ik bang dat stuff als foto's, contests etc. te veel focus krijgen, laat staan dat de game zelf waarschijnlijk te makkelijk wordt.
    Tegelijkertijd was ik erg ontevreden over gen 7 en begrijp ik steeds meer dat Pokémon een reboot nodig heeft. Dus ik ben wel geďnteresseerd in wat dit gaat worden. Maar de titels mogen wel weer gewoon kleuren, mineralen of letters zijn.

Opmerking

Ik vind de titels wel leuk eigenlijk, heel iets anders wat nu kan omdat de serie verhuist naar de Switch.

Op de Go mechanics en implementaties zit ik echter helemaal niet te wachten.

Een reboot vind ik geen probleem, als het maar niet simpelweg een remake is. Kanto is toe aan een enorme overhaul.

Bovendien kunnen ze hiermee de wateren testen met Kanto om dadelijk gen 8 echt goed aan te pakken.

Oorspronkelijk gepost door adder18
      Korrecte speling.

Opmerking

Ik vind het heel erg dubbel. Krijgen we weer een Kanto regio waar we dan voor de 5de keer (Gen 1,2,3 en 4) in kunnen wandelen. Het mag zeker een flinke update krijgen en niet weer opgepoetste graphics zoals de remakes tot nu toe waren. Ze hebben in eerdere berichtgeving ook beloofd dat dit een open wereld zou worden. Dat kan dus nooit met de Kanto regio zoals hij nu ontworpen is. De hoop dat het een soort Zelda: BOTW wordt heb ik al verloren omdat het spel te snel daarvoor op de markt gaat komen. Hoe vet is het als je naar uithoeken kan waar je ineens een level 65 Gyarados tegenkomt terwijl je eigen Pokemon nog niet boven de 25 zijn. Dan heb je echt het gevoel dat je dit spel helemaal wil doorspitten om maar die ene Pokemon tegen te komen. Daarom vind ik dat ze niet weer met een spel aan kunnen komen waarbij we al 20 jaar hetzelfde doen terwijl andere toppers op de Switch de ranglijsten aanvoeren met nieuwe dingen en ik vind dat Pokemon daar ook tussen hoort.

Het idee om Pokemon GO hierin mee te nemen en over te nemen zit ik ook niet op te wachten. Maar goed ik ben benieuwd hoe dat uitpakt.

Ik heb ook nog 1 screenshot gezien wat het spel zou moeten zijn. Dit zag er gewoon uit als Pokemon ORAS. Hopelijk is deze screenshot nep maar helaas wordt deze foto wel op veel sites getoond.

Opmerking

Open world Kanto lijkt me wel leuk. Het is al een redelijk vrije regio, en als HMs afgeschaft worden en de Ride Pokémon zijn meteen beschikbaar, kan iedereen gelijk zijn eigen weg gaan. Ik hoop alleen dat, als er een speciale uitvoering van de Switch komt, die gelijk op de releasedag te koop is.

Oorspronkelijk gepost door menno9 Bekijk post
          Het idee om Pokemon GO hierin mee te nemen en over te nemen zit ik ook niet op te wachten.
          Bij de release van GO werd nog gezegd dat we die Pokémon naar Sun/Moon zouden kunnen sturen. Het lijkt mij juist goed als dat eindelijk kan.

Oorspronkelijk gepost door menno9 Bekijk post
          Ik heb ook nog 1 screenshot gezien wat het spel zou moeten zijn. Dit zag er gewoon uit als Pokemon ORAS. Hopelijk is deze screenshot nep maar helaas wordt deze foto wel op veel sites getoond.
          Dat de foto op veel sites getoond wordt, wil echt niet zeggen dat het werkelijk een screenshot van de game is.

Opmerking

Oorspronkelijk gepost door Black Ice Bekijk post

Bij de release van GO werd nog gezegd dat we die Pokémon naar Sun/Moon zouden kunnen sturen. Het lijkt mij juist goed als dat eindelijk kan.

Dat de foto op veel sites getoond wordt, wil echt niet zeggen dat het werkelijk een screenshot van de game is.

Dat je Pokemon van GO naar de Switch spellen kan sturen vind ik ook alleen maar goed. Maar ze willen ook het gevecht en vangsysteem van GO enigszins gebruiken voor de Switch versie. Dat juich ik dan weer niet toe. Maar het is even wachten hoe dat uitpakt.

Nee klopt daarom zei ik ook dat ik hoop dat hij nep is. Maar ze refereren er wel naar dat het een screenshot van het spel zou moeten zijn. Daarom hoop ik dat ze dat fout hebben. Anders lijkt de wereld wel heel erg in de buurt te komen van een 3DS 2.0 game. Hoop juist dat ze een heel ander uiterlijk gaan maken zoals ze van de DS naar de 3DS deden. De art stijl van Zelda: BOTW spreekt me daarin veel meer aan voor Pokemon op de Switch.

Opmerking

Wat mij trouwens wel veel hoop geeft is de naam Let's Go Pikachu/Eevee. Dit refereert totaal niet aan een nieuwe regio of 1 regio. De hoop dat regio's worden gecombineerd is daardoor groter. Ook omdat de naam van 2 Pokemons uit de eerste generatie zijn kunnen ze alle regio's op hiermee. Maar als ik eerlijk ben hoef ik niet meerdere regio's in een opgepoetst jasje. Dan het liefst Kanto en Johto die zo zijn geupgrade dat ze eigenlijk niet meer te herkennen zijn uit eerdere spellen. Wel met de bekende namen van plaatsen erin in een open wereld setting. Geheid een topper wordt dat.

Opmerking

Ik heb het gewoon in een spoiler gezet omdat ik over leaks praat. Wil je daar niets over weten, klik dan niet op de spoiler.

Spoiler:

Ik heb ergens gelezen dat het spel 100 jaar in de toekomst is en een groot deel van Kanto die we kennen onder water zal zijn.
                Over Pokémon GO, ik hoop dat je gewoon de pokemons via pokebank kan overzetten en verder niets. Ik ben niet echt een fan van pokémon go.

Omdat het spel 100 jaar in de toekomst (volgens leaks) zal zijn, denk ik dat sommige pokemons een extra evolutie zullen krijgen. Er zijn zoveel gen 1 pokemons dat geen 3de stage hebben. Sommige leaks zeggen ook dat eevee een nieuwe evolutie krijgt (normal) en pikach krijgt misschien gorochu (geschrapte evolutie van raichu).
                Spoiler:
                Oorspronkelijk gepost door Brent
                Adder18 is de beste speler die er is.
                Oorspronkelijk gepost door Evangeline
                adder is goud waard.
                Oorspronkelijk gepost door Dani
                Je bent een van mijn favorieten hoor adder

Opmerking

Bezig...
                X