Aankondiging

Inklappen
Nog geen mededeling.

Pokémon Ultra Sun & Ultra Moon

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Leeg alles
nieuwe posts

Dual release had wel leuk geweest, volgens mij zou het tof zijn om pokemon te ervaren op de Switch, maar voor de liefhebbers natuurlijk ook gewoon op de 3DS. Was een erg grote fan van Lunala, vond zijn design altijd wel iets hebben maar die combinatie met Necrozma heeft het verpest, hij is echt spuuglelijk nu en dat vind ik wel spijtig. Ben een Moon en Lunala fan maar neig toch eerder naar Ultra Sun nu, gewoon kwestie van de beste kiezen tussen twee spuuglelijke pokemon alhoewel Solgaleo ook op niet veel trekt.
    De bedoeling van verder gaan in het Sun/Moon verhaal lijkt me wel een leuk idee, mits een paar veranderingen natuurlijk maar nu heeft Game Freak eindelijk de kans om de fouten van Sun en Moon recht te zetten (voor mij persoonlijk de trials).

Spoiler: Toon
    Heroes Come And Go,
    But Legends Are Foreve
    r

Als ik online ben mag je me altijd uitdagen voor een gevecht!
    Friendcode X en Y: 3282-2477-7939

Stuur ff PM als je me toevoegd!

Opmerking

Ik vind het wel mooi dat niemand dit had voorspeld.

Oorspronkelijk gepost door adder18
      Korrecte speling.

Opmerking

Ik vraag me af waarom ze voor deze sprong kiezen? Ik heb een tijdlijn gemaakt, maar dat hielp niet echt.
        Something dark lures in my eyes, and you don't wanna find out.

Opmerking

Ik denk dat dit hun manier is om Necrozma ook een verhaallijn te geven, zoals het geval was met Kyurem in Black 2/White 2, en waarschijnlijk hebben ze het idee ook gehaald uit deze games, want de nieuwe Solgaleo/Lunala vormen lijken sterk op wat ze met Black/White Kyurem hebben gedaan, DNA Splitsen
          Ook het feit dat Colress in Sun/Moon voorkomt, mr daar geen relevante rol gespeeld heeft, kan mss wijzen op het feit dat hij in de nieuwe games mss een grotere rol krijgt
          Allemaal speculaties natuurlijk, we hebben nog geen nieuwe informatie, maar dat lijkt mij het meest logische, tenzij ze komen met Ultra evolutie, mr dat lijkt mij sterk

Opmerking

Oorspronkelijk gepost door TheGamingProphet View Post
            Ook het feit dat Colress in Sun/Moon voorkomt, mr daar geen relevante rol gespeeld heeft, kan mss wijzen op het feit dat hij in de nieuwe games mss een grotere rol krijgt
            Ik vond Corless altijd een kleurrijk karakter, met een enorme gave hair style. Ik hoop ook dat hij terug komt. In Sun en Moon leek hij een stuk rustiger.
            Something dark lures in my eyes, and you don't wanna find out.

Opmerking

Oorspronkelijk gepost door Swellow View Post
              Dat dit geen dual release op de Switch is, is een gemiste kans. Ik heb het wel gehad met de 3DS ondertussen.
              de switch is pas net uit, laat het een beetje langzaam gaan pls.

Azalea

Opmerking

Oorspronkelijk gepost door Muse View Post
                de switch is pas net uit, laat het een beetje langzaam gaan pls.
                Het zou juist wat sneller moeten gaan, het assortiment van games voor de Switch is zeer matig naar mijn mening. Er zit niets bij waarvoor ik de console echt zou kopen.

Spoiler: Toon
                Heroes Come And Go,
                But Legends Are Foreve
                r

Als ik online ben mag je me altijd uitdagen voor een gevecht!
                Friendcode X en Y: 3282-2477-7939

Stuur ff PM als je me toevoegd!

Opmerking

Vandaag is Coro Coro gelekt er gaat geruchten over dat dit derde form is van Lycanroc
                  Wat denken jullie zal dit een derde form kunnen zijn

Shigeru Ohmori is de gast bij Pokechi vandaag hij zal de eerste trailer laten zien van Ultra sun and moon
                  Pokechi begint pas om 12 uur van avond

Bron:

http://www.serebii.net/news/2017/05-August-2017.shtml
                  Bijgevoegde bestanden

Opmerking

Lycanroc heeft een nieuwe form Dusk Form
                    Bijgevoegde bestanden

Opmerking

Dit moet de slechtste marketingstrategie zijn die Pokémon ooit heeft gehad. Ik zit niet echt te springen om deze game. Ik geloof wel dat het anders genoeg is om het spel 40 euro waard te laten zijn, maar na twee maanden wil ik graag wat meer zien dan fusion.

Opmerking

Vandaag nieuwe trailer

https://www.youtube.com/watch?v=edfK-xzryv4

Opmerking

Bezig...
                        X