Aankondiging

Inklappen
Nog geen mededeling.

Black Ice ranks the 98 Alola Pokémon

Inklappen
X
Inklappen
Eerste Vorige Volgende Laatste
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Leeg alles
nieuwe posts

Black Ice ranks the 98 Alola Pokémon

Hallo PU,

Na de vorige 6 rankings van de Pokémon gyms is het tijd geworden voor een nieuwe lijst. Ik wilde eigenlijk de Battle Frontier Facilities ranken, maar dat lijkt een beetje te veel op de gyms, dus die komt later dit jaar. Eerst is het tijd voor een lijstje met Pokémon. De tweede generatie was het plan, maar de top daarvan lijkt veel op de top van de Flying ranking. Om dus te voorkomen dat een Pokémon in relatief korte tijd tweemaal gerankt wordt, heb ik gekozen voor de nieuwste generatie Pokémon: Gen VII. Deze lijst bevat de nieuwe Pokémon, de Alola Forms van oude Pokémon, en de Ultra Beasts. Voor een volledige lijst, zie de txts hieronder.

Pokémon: Toon
    Rowlet
    Dartrix (#93)
    Decidueye
    Litten
    Torracat
    Incineroar
    Popplio
    Brionne
    Primarina
    Pikipek
    Trumbeak (#97)
    Toucannon
    Yungoos (#88)
    Gumshoos
    Grubbin
    Charjabug
    Vikavolt
    Crabrawler
    Crabominable (#95)
    Oricorio
    Cutiefly
    Ribombee
    Rockruff
    Lycanroc
    Wishiwashi
    Mareanie
    Toxapex
    Mudbray
    Mudsdale
    Dewpider
    Araquanid
    Fomantis (#92)
    Lurantis
    Morelull
    Shiinotic
    Salandit
    Salazzle
    Stufful
    Bewear
    Bounsweet (#87)
    Steenee
    Tsareena
    Comfey
    Oranguru
    Passimian
    Wimpod
    Golisopod
    Sandyghast
    Palossand
    Pyukumuku
    Type: Null
    Silvally
    Minior
    Komala (#90)
    Turtonator
    Togedemaru
    Mimikyu
    Bruxish (#96)
    Drampa (#94)
    Dhelmise
    Jangmo-o
    Hakamo-o
    Kommo-o
    Tapu Koko
    Tapu Lele
    Tapu Bulu
    Tapu Fini
    Cosmog
    Cosmoem (#84)
    Solgaleo
    Lunala
    Necrozma (#85)
    Magearna

Alola Forms: Toon
    Rattata
    Raticate
    Raichu
    Sandshrew
    Sandslash
    Vulpix
    Ninetales
    Diglett
    Dugtrio (#86)
    Meowth (#91)
    Persian
    Geodude (#89)
    Graveler
    Golem (#82)
    Grimer
    Muk
    Exeggutor
    Marowak

Ultra Beasts: Toon
    Nihilego
    Buzzwole (#98)
    Pheromosa
    Xurkitree
    Celesteela (#83)
    Kartana
    Guzzlord

Wie is jouw favoriete Pokémon uit de Alola regio? Wie verwacht je in de top 10, en wie hoop je snel de lijst te verlaten?
    Laatst gewijzigd door Black Ice; 17-09-17, 23:46.

Hype, ga je de alolan formes beoordelen alsof het nieuwe pokemon zijn?

Oorspronkelijk gepost door adder18
    Korrecte speling.

Opmerking

Oorspronkelijk gepost door Weblock Bekijk post
      Hype, ga je de alolan formes beoordelen alsof het nieuwe pokemon zijn?
      Um, ja? Ik ga niet vergelijken met hun "normale" forms als je dat bedoelt.

Opmerking

Popplio natuurlijk

Opmerking

Araquanid, Mudsdale en Toucannon hoog
          Oorspronkelijk gepost door Kamerplant
          Hit it & quit it. Tom is de man die nooit belt na een one night stand.

Opmerking

Succes blackie

Opmerking

Mudsdale,Toucannon,Crabominable en Lycanroc-Midnight hoog plz.

Opmerking

Tijd om te beginnen! Opbouwende kritiek is welkom. Met dank aan Bulbapedia voor de afbeeldingen.

#98 - Buzzwole

Wat de zevende generatie voor mij zo leuk maakt, is dat ik alle Corocoro leaks en officiële trailers gezien heb, en tijdens het spel vallen alle stukjes op hun plaats. Toen de Ultra Beasts onthuld werden, verwachtte ik dat die niet te vangen zouden zijn. Nadat alle UBs onthuld waren, hoopte ik dat ze niet te vangen zouden zijn, maar slechts een gevaar dat éénmaal verslagen zou moeten worden. En nu... nu staat dit afzichtelijke geval in mijn PokéDex. De meeste andere UBs zijn nog wel om aan te zien, maar niet dit gigantische, vierpotige rode gevaarte. Gelukkig is het een version exclusive en heb ik er in Moon geen last van gehad.

#97 - Trumbeak

Trumbeak was één van de weinige Pokémon die niet voor de release van Sun en Moon bekend was gemaakt. De eerste keer dat ik hem zag, was toen mijn beste Woody (Pikipek) evolueerde. Ik herinner me de teleurstelling nog goed. Hoe kan zo'n leuk vogeltje nou evolueren in... dit? Na er wat langer na gekeken te hebben kan ik wel zeggen dat het een redelijke tussenevolutie is, maar hij blijft stom. Wat me het meest stoort aan deze vogel is hoe hij zijn snavelpunten kan buigen... Het positieve aan Trumbeak is dat hij evolueert op level 28 en dat ik nu geen Trumbeak meer hoef te zien, in tegenstelling tot de #98, die nogal eens van zich laat horen in competitive battles.

#96 - Bruxish

Oorspronkelijk stond Bruxish iets hoger, maar na een zorgvuldige overweging past deze vis het best op deze plaats. Bruxish kreeg al veel kritiek toen hij onthuld werd, en dat vind ik wel terecht. Het is een tropische vis en daarom kleurrijk, en dat is een prima idee. De uitvoering valt alleen erg tegen. De kleurencombinatie staat mij al niet aan, en dan heeft-ie ook nog grote tanden en bijna menselijke lippen en wimpers. Om te voorkomen dat het weer een pure Water-type vis zou worden, is er een bloemetje op zijn kop toegevoegd met "psychic powers". Dit had van mij niet gehoeven. Zijn ability Dazzling is wel bijzonder, die zorgt ervoor dat priority attacks, zoals Quick Attack, geen effect hebben op Bruxish of zijn buren in multi-Pokémon battles. Maar ja, even later werd het Psychic Terrain geďntroduceerd, wat Dazzling al een stuk minder nuttig maakt.

Opmerking

Bruxish staat hier wel prima, maar dat kan ik over de andere twee niet zeggen. Trumbeak is een ontzettend leuke Pokémon, en Buzzwole is op zich nog best wel ok.
                  Hit it & quit it. Tom is de man die nooit belt na een one night stand.

Opmerking

Volgens mij is het de bedoeling dat je de slechte Pokémon onderaan de lijst zet.

Opmerking

Alleen trumbeak had hoger gemogen van mij is gewoon een goede tussen evo rest staat hier goed
                      Oorspronkelijk gepost door Shaman
                      Igneel voor beste lid 2016!

Opmerking

Snap Trumbeak wel want de andere twee zijn gewoon veel leuker. Buzzwole laatste is wel een verrassing.

Korrecte speling.

Opmerking

#95 - Crabominable

Dit... is de evolutie van Crabrawler, een Pokémon die ik dacht stand-alone te zijn, maar helaas. Op de allerlaatste route voor de Pokémon League evolueren Crabrawler. Zorg dus dat je die een Everstone geeft! De zogenoemde "yeti-crab" zou de inspiratie zijn voor deze Pokémon. De Ice-type is van de yeti en de Fighting-type van de Crabrawler. Lelijk van alle kanten is het resultaat. Ik kan maar twee kleine positieve punten noemen: unieke en goede offensieve typing, en zijn naam. Hij is letterlijk abominable.

#94 - Drampa

Kort na de bekendmaking van Drampa werd er gesproken over een Dunsparce-evolutie, maar snel daarna is hij, net als Dunsparce, uit mijn geheugen gevlucht. Hij is pas erg laat te vinden in het wild, en er zijn maar drie trainers die een Drampa in hun team hebben, waarvan één een League Challenger is (Ryuki). Drampa's design is ook niet echt memorabel. Wel opvallend, naast die enge lege rode ogen, is dat hij Fly kan leren. Daarnaast heeft hij drie goede abilities, waaronder zijn signature ability Berserk, en een hoge SAtk. Niet zo'n slechte Pokémon, eigenlijk. Wel makkelijk te vergeten.

#93 - Dartrix

Hier zullen sommigen het vast niet mee eens zijn, maar ik vind Dartrix de slechtste van de Alola starter lines. Ik heb de evolutie van Mr Rowley zelfs uitgesteld, om maar niet zo'n verschrikkelijke ijdeltuit in m'n team te hebben. Het is ook wel vreemd dat alle Pokémon van één soort dezelfde persoonlijkheid hebben. En waag het niet om aan die "haarlok" te zitten! Dan zal iemand je boos aankijken. Het design is verder niet echt interessant. Gewoon een uil.

Vanaf hier wordt het al een stuk moeilijker, want er zijn geen echt slechte Alola Pokémon meer.
                          Laatst gewijzigd door Black Ice; 30-07-17, 23:21.

Opmerking

Drampa is leuk, rest is hier prima.

Korrecte speling.

Opmerking

Dartrix is een leuke Pokémon hoor. In ieder geval beter dan Incineroar.

Filosofie is het most requested second degree van werkgevers hoor

Opmerking

Bezig...
                              X