Aankondiging

Inklappen
Nog geen mededeling.

Gratis Celebi Code

Inklappen
X
Inklappen
Eerste Vorige Volgende Laatste
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Leeg alles
nieuwe posts

Gratis Celebi Code

Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje terug 3x een pokemon generatie 2 game gekocht via de eshop.
    Bij deze aankopen zat een bonus met Celebi codes.
    1 code heb ik al gebruikt waardoor er dus 2 overblijven.
    Van mijn vrienden ben ik de enige die pokemon (Ultra)Sun en (Ultra)Moon speelt dus ik wil de overige 2 codes graag doneren aan Pokemon United leden.
    Heb je nog geen Celebi kunnen bemachtigen via een event o.i.d. maar wil je hem wel graag hebben?
    Reageer dan hieronder waarom jij deze Celebi verdiend.

Op 20-11-2017 om 20:00 zal ik 2 leden kiezen, deze krijgen dan de code via PM.

zijn deze code alleen te activeren op een Gen 7 spel of ook op de silver en gold Virtual console spellen ) ?

Opmerking

Oorspronkelijk gepost door lars Bekijk post
      zijn deze code alleen te activeren op een Gen 7 spel of ook op de silver en gold Virtual console spellen ) ?
      De Celebi codes zijn alleen te gebruiken in Gen 7 spellen (S/M/US/UM).
      Dit was een van de meest gestelde vragen toen het evenement werd aangekondigd
      Ikzelf heb al een Celebi in Moon en gebruik deze post dus niet als deelname in deze giveaway

Opmerking

Oorspronkelijk gepost door lars Bekijk post
        De codes zijn, zoals Arwick al aangeeft, alleen voor Gen 7 (Sun, Moon, Ultra Sun en Ultra Moon)

Celebi can't be obtained through normal gameplay, and this is the first opportunity you'll be able to get this Pokémon as a gift in these games. Only one Celebi can be claimed per code. The code will appear when Pokémon Gold or Pokémon Silver is purchased in Nintendo eShop between September 22, 2017 and September 21, 2018. Enter the code by October 31, 2018 to claim Celebi in your Pokémon Sun, Pokémon Moon, Pokémon Ultra Sun, or Pokémon Ultra Moongame. Celebi will not be available for your Pokémon Gold or Pokémon Silvergame.
        Celebi kan niet verkregen worden in het normale spel en dit is de eerste mogelijkheid om deze pokemon te krijgen in deze spellen.
        Per code krijg je 1 Celebi.
        De code verschijnt wanneer pokemon gold of pokemon silver is gekocht in de Nintendo eShop tussen 22 September 2017 en 21 September 2018.
        Gebruik de code voor 31 Oktober 2018 om Celebi te ontvangen in Pokemon Sun, Pokemon Moon, Pokemon Ultra Sun of Ultra Moon.
        Celebi zal niet beschikbaar zijn voor je Pokemon Gold of Pokemon Silver spel.
        Laatst gewijzigd door OracleOne; 18-11-17, 11:36.

Opmerking

Wel, ik heb niet direct een goede reden waarom ik die celebi wil. Waarom zou je iets weigeren dat gratis is?

Opmerking

Oorspronkelijk gepost door Darkbirt Bekijk post
            Wel, ik heb niet direct een goede reden waarom ik die celebi wil. Waarom zou je iets weigeren dat gratis is?
            Als je hem nog niet hebt vind ik het al goed genoeg

Opmerking

Celebi is mijn favoriete Mythical Pokémon.
              Ik heb zelfs nog een echtheidscertificaat bewaard van uit mijn Silver tijd. De game waarop die Celebi stond, bestaat nog steeds, maar alleen de spelgegevens helaas niet meer, vanwege de batterij die in dat spel zat - die is leeg. Ik zou graag wederom een Celebi in mijn bezit hebben en doe dus graag aan deze actie mee.

Opmerking

De codes zijn zojuist verstuurd naar Darkbirt en whaha.
                Veel plezier met Celebi

Opmerking

Alvast bedankt voor de celebi!

Opmerking

Bezig...
                  X