Aankondiging

Inklappen
Nog geen mededeling.

Post hier je voortgang van Pokémon GO

Inklappen
X
Inklappen
Eerste Vorige Volgende Laatste
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Leeg alles
nieuwe posts

Post hier je voortgang van Pokémon GO

Zoals de titel al stelt, plaats je hier je voortgang. Met voortgang verstaat men: welk level je bent, je hoogste CP Pokémon, hoeveel Gyms je hebt overgenomen, etc.

Ondanks dat ik op werk op een perfecte locatie zit voor pokeballs krijgen en pokemon vangen enzo, doe ik Pokemon go niet eens zo heel veel. Ben level 8, hoogste CP is 433 Pidgeot en heb nog geen gym overgenomen. Denk dat ik ineens hardcore moet gaan spelen wil ik de rest om mij heen inhalen. Ik woon vlakbij een speeltuin waar een gym zit en dat zou ook raar zijn, gewoon naar een speeltuin gaan om het over te nemen xD Poor kids.

Opmerking

ik ben ook level 8, maar heb zelfs nog geen pokemon boven de 200 CP, komt waarschijnlijk omdat ik nog geen candy's verbruikt heb.
      Keep it shady!

Opmerking

Ik ben vandaag 10 kilometer gaan wandelen, soort van mijn eigen Vierdaagse. Het was het allemaal waard.

Spoiler:
        Laatst gewijzigd door Jasmijn; 21-07-2016, 23:18.
        Oorspronkelijk gepost door Weblock
        Beste oude lid is terug!

Opmerking

ik heb nog geen 10km eieren gekregen.
          Keep it shady!

Opmerking

Ben nu lv. 8, sterkste Pokémon is een CP 177 Raticate. Vanzelfsprekend heb ik nog geen gym over kunnen nemen. Hopelijk kom ik snel wat sterkere Pokémon tegen.

Opmerking

Ik ben inmiddels level 19, hoogste cp is een Flareon van iets boven de 1000 cp.
              Beste pokémon om mee te vechten tot nu toe is vaporeon, cp 840.

Opmerking

Kreeg vandaag eindelijk weer 2 10KM eieren. Flink fietsen de komende dagen. Ben nu level 24. Het duurt nu wel lang om op te levelen...
                Friend Code: 0662-4824-5227
                PM me maar als je me add

Opmerking

Mijn vooruitgang is ineens gestegen met 10x ofzo. Heb nu een 900~cp Vaporeon. Want tsja, dat krijg je als je je vriend vraagt die geen pokemon go kan spelen op zijn mobiel of ie pokeballs wilt halen tijdens boodschappen (want er zit ook een pokestop). Nu is ie verslaafd en gaat ie er constant opuit met mijn telefoon xD

Opmerking

Level 15 bijna 16, en dat zonder data abonnement dus moet het met wifi doen.

Opmerking

level 14
                      about to evolve a squirtle from CP: 326

Opmerking

halverwege level 15, gisteren eerste 1000+ CP 'mon gevangen. (Snorlax, 1111CP)

Opmerking

Level 16 nu, sterkste is een 800+ Golduck. Veel echt sterke Pokémon zie ik nog niet, en de 449 Bellsprout rende weg ._. Wel weer een 10km Egg uitgebroed; Jynx :] Nog 8km lopen totdat de volgende uitkomt.

Opmerking

Team van dit moment. Ik ben herstart.
                            http://imgur.com/xK8AP9Y

Opmerking

Ben level 18 geweorden Sterkste pokemon is een Slowbro van level 900+. Heb ook eindelijk voor het eerst een 10 km ei uitgebroed en daar kwam een Mr. Mime uit

Opmerking

Bezig...
                              X