Aankondiging

Inklappen
Nog geen mededeling.

Alle 3 de eerste generaties bemachtigen.

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Leeg alles
nieuwe posts

Game over? in Amsterdam heeft meestal wel wat. Daar heb ik mijn GBA -> GBA link kabel gekocht.
    Mariocube heeft ook vaak 2e hands spellen en draadjes (alleen GBA-> GMCUBE kabel), maar vind ik relatief duur voor wat je krijgt (vaak cd's zonder hun hoes etc, best vervelend).
    Kwaliteit is opzich wel prima.

En ja je kan vragen bij vrienden, die hebben vaak wel nog ds'en en of game boy advances liggen met pokemon spellen. Zo ben ik aan fire red gekomen.
    The "Earth" without "Art" is just "Eh"

Opmerking

Ik woon in Hengelo (ov), dan is Amsterdam niet echt praktisch lijkt me. Tot nu toe heb ik op de kabels na alles van MarioDS gehaald. (zowel mariocube als mariowii heb ik ook al eerder gebruikt, erg klantvriendelijk daar!)
      Maar nu ik de kabels 1e 2 generaties + Ruby al heb zorg ik eerst maar eens dat ik dat uitgespeeld krijg.
      Nog bedankt voor de tip

Opmerking

Ben voor het eerst in de Safari zone zonder fast-foreward en save states. Hoe boos je wel niet op een spel kan worden zeg...

Opmerking

Ik haal het persoonlijk altijd van retrogamefreak. Het is een internationale site, maar het gevestigd is in Nederland, dus krijg je alles heel snel binnen voor vrij weinig verzendkosten. Ik heb er laatst nog NES spellen van gekregen en ze hebben ook zat voor GBC en GBA, compleet en alleen cartridges. MarioDS heeft ook GBA en GBC spellen.

Persoonlijk koop ik niet echt meer GBA of GBC spellen aangezien er emulators zijn voor je smartphone van die consoles.

WEEEEEEEEEE~
          FC: 5343-9169-4395
          Spoiler: Toon

Opmerking

Bezig...
          X