Aankondiging

Inklappen
Nog geen mededeling.

HM items niet te vinden in case

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Leeg alles
nieuwe posts

• HM items niet te vinden in case

Hallo allen,

ik heb sinds een paar dagen Pokemon FireRed op mijn laptop staan.
    Ik ben lekker aan het spelen, heb de eerste twee gyms al verslagen, gaat prima dus.

Ik heb nu net de HM Cut gekregen, ook heb ik eerder al Flash gekregen.
    Echter zijn deze HM's nergens te vinden in mijn bag! Ik heb een TM case, hier staan inderdaad alle TM's in die ik heb gekregen. Hier zouden ook de HM's moeten staan maar die staan dus nergens!

Kan ik hier wat aan doen? Is er een cheat? Of heb ik gewoon een bug in het spel waardoor het fout gaat?

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

- - - Geüpdatet - - -

Niemand?
    Ik wil graag verder maar sta nu bij zo'n boompje wat je om moet hakken met cut want ik wil graag de item die daar achte ligt voordat ik verder ga.

Ze zouden gewoon in je TM Case moeten zitten, bovenaan de lijst. Weet je zeker dat je ze ontvangen hebt?
    Spoiler: Toon

Opmerking

Gezien je een ROM speelt kan het heel goed zijn dat het een neppe is.

Oorspronkelijk gepost door Zinegirl
      Bewbs

Opmerking

Ja ik weet zeker dat ik de HM's heb gekregen. Ze zitten echt niet in de bag, heb hem overal gezocht en zelfs alle mogelijk knopjes extra ingedrukt om te kijken of ik ergens iets miste maar ze staan er echt niet.

Is er een cheat dat jullie weten? Ik had wel al een TM case cheat gevonden dus nu staat de TM case zelfs op twee plekken, maar een HM case cheat heb ik niet kunnen vinden.

Opmerking

In de TM Case horen de HMs er gewoon in te zitten.

Goede kans dat, zoals PokémonTrainer zegt, je FireRed bestand corrupt/nep is. Beste oplossing is om daadwerkelijk een fysieke versie van het spel te spelen.

​Met dank aan Ella Elle L'a voor de sig!
          Deze tekst gaat niet weg voordat CotP beta uit is.
          Spoiler: Toon

Opmerking

Bezig...
          X