+ Plaats nieuw onderwerp
Resultaten 1 tot 14 van de 14
    Chardo's Avatar
    Aangemeld
    12-07-2011

Standaard The Pokémon Movie Ranking (+Mewtwo Returns)

Spoilers!!

(duh...)

Spoiler: Toon

Shit Tier:
    -Kyurem vs. the Sword of Justice

-Mewtwo Strikes Back
    -The Power of One
    -Spell of the Unown
    -Mewtwo Returns
    -Pokémon 4Ever
    -Pokémon Heroes
    -Jirachi Wish Maker
    -Destiny Deoxys
    -Lucario and the Mystery of Mew
    -Pokémon Ranger and the Temple of the Sea
    -The Rise of Darkrai
    -Giratina and the Sky Warrior
    -Arceus and the Jewel of Life
    -Zoroark-Master of Illusions
    -Black—Victini and Reshiram and White—Victini and Zekrom
    -Genesect and the Legend Awakened
    -Diancie and the Cocoon of Destruction
    -Hoopa and the Clash of Ages
    Laatst gewijzigd door Chardo; 16-10-16 om 23:45.

wortelt willies williewortel's Avatar
    Aangemeld
    02-05-2013

Standaard

hoor je dat bulba
    Veel succes, ik ben benieuwd wat je er over te zeggen hebt!

PokémonTrainer's Avatar
    Aangemeld
    22-02-2008

Standaard

Ik ben uiterst benieuwd naar de bombardementen aan inzichten en oneliners waarop je ons zal trakteren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zinegirl Bekijk berichten
    Bewbs

🕵 Prof. 9's Avatar
    Aangemeld
    02-08-2008

Standaard

1. Mewtwo Strikes Back
    2. Destiny Deoxys
    3...18. rest
    19. Power of One

ik ben de senaat E-boy's Avatar
    Aangemeld
    25-05-2008

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chardo Bekijk berichten
    -Mewtwo Strikes Back
    -The Power of One
    Hebben ze na deze ook nog andere films gemaakt?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deugenietje
    heb hem al, ik zat bij een verkeerde, zat bij hm-tm daar stond recylce en dacht dat dat fiets was

Phenomenal ShadowLoom's Avatar
    Aangemeld
    28-06-2007

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prof. 9 Bekijk berichten
    1. Mewtwo Strikes Back
    2. Destiny Deoxys
    3...18. rest
    19. Power of One
    Dit is wederom een 'Prof. 9 heeft het fout' episode.

​Met dank aan Ella Elle L'a voor de sig!
    Deze tekst gaat niet weg voordat CotP beta uit is.

The queen of our kind Brent's Avatar
    Aangemeld
    19-08-2007

Standaard

Ik heb alleen de eerste drie gezien dus die mogen wel hoog komen zeker?
    #JoinPUSC

Chardo's Avatar
    Aangemeld
    12-07-2011

Standaard

#19 Kyurem VS. The Sword of Justice

Als je dit per ongeluk een leuke film vindt stop dan met lezen.

Deze film is zo slecht dat ik het eigenlijk een veel te lange aflevering wil noemen. Keldeo wilt een Sword of Justice worden, net zoals zijn mentors. Om die titel te behalen moet hij Kyurem in een 1 op 1 duel verslaan. Dus Keldeo wordt getraind in de kunst van het vechten door sterk te zijn en naar het gras te luisteren. Ik weet niet hoe dat gaat helpen in het bergterrein waar Kyurem zich bevindt of hoe een water Pokémon dat überhaupt kan leren, maar het zal vast een dieperliggende, speciale betekenis hebben.
    Afijn, Cobalion vind dat Keldeo nog niet klaar is om de strijd aan te gaan, maar de veel te lange aflevering zou geen veel te lange aflevering zijn geweest als Keldeo het toch niet stiekem ging proberen.
    Keldeo vertrekt naar een verlate fabrieksterrein, waar hij Kyurem uitdaagt. Waarom een fabrieksterrein, ik heb geen idee. Kyurem accepteert de uitdaging, maakt een ijs poort/arena/grens, omdat daarom, en het gevecht begint. Keldeo verliest, zijn mentors schieten tevergeefs te hulp en Keldeo neemt de benen met Kyurem achter hem aan.
    Na al meer dan een kwartier aan beeldmateriaal kwamen de schrijvers erachter dat er nog geen Ash in zat. Ash zijn inbreng is dan ook absoluut minimaal in deze veel te lange aflevering, wat eigenlijk een goed ding is, maar als je main character overbodig is, dan klopt er iets niet aan je verhaal denk ik zo.
    Om een lang verhaal kort te maken, Keldeo&co rennen door de stad, Keldeo keert terug om zijn mentors te redden, Kyurem wint alsnog het gevecht, maar Keldeo wint zijn respect en daarmee zijn mentoren en eer terug.

Dus wat is er zo slecht aan deze 'film'?
    -Zoals ik al zei, het verhaal kan makkelijk in 20 minuten verteld worden.
    -Ash&co zijn pretty much overbodig.
    -Elke legendary kan praten!? Geen excuses meer nodig.
    -Kyurem's game lore geldt hier niet. Kennelijk hadden de schrijvers geen idee hoe ze Reshiram en Zekrom in het verhaal moesten plaatsen, dus hebben ze Kyurem gewoon de kracht van het transformeren gegeven.
    -Iris&Cilan.
    -Een onlogisch decor. Waarom zit Kyurem in een fabrieksterrein?
    -Rare oorzaken, zoals de Swords of Justice bevriezen, terwijl ze alle drie individueel al sterker zouden moeten zijn dan Kyurem. Anders waren ze immers geen Sword of Justice.
    -Legendaries die niks met elkaar te maken hebben, bij elkaar proppen.
    -De potentie van een gave legend, als Kyurem, vermoorden.

Maar gelukkig zijn er ook positieve kanten aan deze veel te lange aflevering.
    -Je hoeft hem nooit meer te zien.
    -Het is een nobrainer om deze film de slechtste van allemaal te noemen.
    -Er zit in ieder geval groei in een van de karakters.

Al met al, skip deze maar.

Oblivious Black Ice's Avatar
    Aangemeld
    08-11-2014

Standaard

Geheel terecht. Ik hoop dat Arceus de betere helft haalt en Unown de top 3.

Chardo's Avatar
    Aangemeld
    12-07-2011

Standaard

#18 Diancie and The Cocoon of Destruction

Welkom bij de tot nog toe saaiste Pokémon film ooit. De reden dat Keldeo onderaan stond was... om heel wat redenen..., maar ook omdat Ash totaal irrelevant was in het verhaal. In dit verhaal is het eigenlijk omgekeerd. Ash&co zijn nodig om het verhaal te kunnen laten lopen, maar elke andere legend had de plaats van Diancie over kunnen nemen.
    De film vertelt een reis van A naar B, net zoals Wishmaker, Mystery of Mew, Temple of the Sea en Sky Guardian. Geen wonder dus dat dit plot zo saai is, want de hele film is daarmee eigenlijk al verteld. Ware het niet dat de trailer je doet denken dat Xerneas en Yveltal een episch gevecht aangaan. En ja, dat doen ze, ze staren voor een paar seconde in elkaars ogen en that's it. Serieus, de enige verkoopkracht die deze film heeft zijn Xerneas en Yveltal, maar er wordt maar amper wat mee gedaan. Diancie, who the fuck is Diancie? Ik wil de incarnatie van het leven en de dood tegen elkaar zien strijden. Ooit gehoord van een gevecht op leven en dood?

Ik denk dat ik misschien iets te hard oordeel, want op z'n minst kan Yveltal niet praten, wat betekent dat zijn karakter niet verpest is. Dus in ieder geval is het aantal pratende Pokémon gestagneerd. Huh, welke andere Pokémon kunnen dan praten naast Xerneas en Diancie? Drie Carbink. Maar dit zijn geen normale Carbink, deze hebben namelijk speciale vormen, want daarom. Kun je ze in de games krijgen? Nee. Maakt dat uit? Nee. Geef je iets om deze Carbink? Nee.
    O en wie zal dan de antagonist zijn? Niet Yveltal, want die zit er maar voor tien minuten in, als het niet minder is. Nee, de antagonisten zijn geldbeluste dieven en die hebben we toch al niet meer gezien sinds film 9. Toegegeven dat ze wel voor een paar goede actie scenes zorgen, vooral tegen Yveltal.
    Maar de grootste tegenvaller zit hem in hoe kleinschalig de acties en gevolgen in de film zijn. Om een voorbeeld te geven, film 1 en 2 spraken over het lot van de wereld. Deze film praat over het lot van een Carbink kolonie. Ja, het is wel eens kleiner geweest dan dat. De meeste films hebben immers alleen een stad waarin alles speelt, maar nogmaals, als je twee titanen hebt, een die Pokémon of Destruction wordt genoemd, dan verwacht ik wel wat meer dan een bos dat verwoest wordt.

Dus ja:
    -Diancie is zo stereotyperend als een prinses maar kan zijn.
    -Weer te veel pratende Pokémon.
    -Routetrip movie.
    -Veel te korte (en de enige) screentime van Xerneas en Yveltal.
    -Bonnie.
    -Kleinschalige gevolgen.
    -Overall erg saai.

-De korte screentime van Yveltal is wel vermakelijk.
    -De kostuums van de villains matchen met hun Pokémon.

Ik kan deze film aanraden aan iedereen die ongeveer anderhalf uur van zijn/haar leven wilt weggooien.

Chardo's Avatar
    Aangemeld
    12-07-2011

Standaard

#17 Genesect and The Legend Awakened

De vorige twee films waren echt slecht, maar op z'n minst hebben ze geen effect gehad op andere zaken buiten de desbetreffende film om. De Genesect film doet dat wel. Inmiddels zou iedereen die dit leest wel weten waar ik op duid, maar alle haat op zijn tijd.
    Genesect and The Legend Awakened is een film over oer Pokémon die dankzij Team Plasma weer tot leven zijn gewekt. De wereld is binnen 300 miljoen jaar wel wat veranderd en de Genesect hebben het daar heel moeilijk mee. Om deze film toch op een puntje te prijzen, vind ik de kleine hints naar de cannon anime wel een opmerkelijke toevoeging. Iets dat, naar mijn weten, sinds de eerste film niet meer gebeurd is. Hiermee bedoel ik dat er in de serie af en toe shots zijn te zien over flashbacks en dergelijken. Vanuit dat opzicht lijkt het erop alsof de filmmakers Mewtwo Strikes Back hebben gebruikt ter inspiratie. Iets dat alleen maar goed kan zijn voor de nostalgische Pokéfans, toch?
    Helaas, Genesect is een film die enkele elementen van de eerste film na probeert te bootsen, maar over het algemeen een Pokéfilm is die al zo vaak is langsgekomen, namelijke een strijd tussen legendaries binnen een stad. Lekker voorspelbaar, lekker saai, al gezien, niks aan. Maar dan komt een van de grootste childhood-fuck-ups die Pokémon heeft gemaakt.
    Weet je, fans raken hyped als ze Mewtwo in de show zien, omdat volgens de meeste fans de show maar één Mewtwo kent. Dan kom je erachter dat een onbekende, andere organisatie ook een Mew heeft gekloond! Het bullshit niveau tot daar aan toe is al outrageous hoog, maar dan...d-dan geven ze het een vrouwenstem. Noem een seksistische onderbouwing, maar naar mijn idee is Mewtwo gewoon een kerel. Ja, hij is genderless, maar in elke versie van de eerste film en Mewtwo returns had hij een lage mannenstem. Om nog maar te zwijgen over het feit dat een staart niet begint aan de voorkant. Obviously was het gedaan omdat de Mega vorm erg op Jessie lijkt, maar big surprise, Mega Mewtwo is een van de, zo niet de, ergste Mega's ooit gemaakt. O, en had ik al verteld dat er een baby Genesect in de Genesect Squad zit?En verder is de film een gevecht, waarvan iedereen zegt dat het mooie animatie heeft en what not.
    Al met al is een slechte film gewoon een slechte film, maar als de film zoveel potentie heeft om goed te zijn en dat compleet laten varen, dan is de film vreselijk. Was Mewtwo gewoon good old Mewtwo geweest, dan was deze film al veel beter geweest.

-Een andere Mewtwo
    -Female Mewtwo
    -Mega Mewtwo (zonder steen?!)
    -Baby Genesect
    -Right in de childhood.
    -Plot dat al zo vaak is gebruikt.
    -Iris&Cilan
    -Had Team Plasma in de film gestopt.

-Shiny Genesect is wel badass
    -Cannon-achtige hints in de serie.
    -DBZ fighting.

Deze film krijgt de rating: Vergeet het!

Oblivious Black Ice's Avatar
    Aangemeld
    08-11-2014

Standaard

Tot nu toe een goede ranking Verschrikkelijke film, dit.

Weblock's Avatar
    Aangemeld
    16-07-2008

Standaard

Ik wacht vol spanning.

​Met dank aan Mr. Gengar voor de sig!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adder18 Bekijk berichten
    Korrecte speling.

MatthiC's Avatar
    Aangemeld
    05-08-2011

Standaard

Goed bezig. Ik ben benieuwd naar het volgende 'slachtoffer'.

Credits to Black Ice

Informatie over onderwerp

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen: (0 leden en 1 gasten)

Forumrechten