Startpagina » Offtopic » Pokémon United Song Contest #46: New Horizons

Pokémon United Song Contest #46: New Horizons

9 berichten aan het bekijken - 76 tot 84 (van in totaal 84)
  • Auteur

Bedankt voor de puntjes allemaal, het was een sterke editie met veel leuke nummers. Ook bedankt aan Empo voor de puike organisatie.

Ik denk niet dat er heel veel mensen staan te trappelen om te zingen, lijkt me beter als dat los staat van de gewone PUSC.

Ik vind het idee van een zang-editie wel leuk en ik zou ook iets inzenden. Er zijn echter al zo weinig deelnemers voor deze editie (en twee DQ'd) dat het eigenlijk niet effectief lijkt om het op dit moment te hosten. Misschien als mensen wennen aan het nieuwe forum en meer er mee willen doen (?)

Bedankt voor de puntjes allemaal, het was een sterke editie met veel leuke nummers. Ook bedankt aan Empo voor de puike organisatie.

Ik denk niet dat er heel veel mensen staan te trappelen om te zingen, lijkt me beter als dat los staat van de gewone PUSC.

Sta jíj te trappelen het te doen? Dit is dan ook niet een PUSC editie maar het is wel onhandig als het tijdens een PUSC wordt gehouden.

Ik vind het idee van een zang-editie wel leuk en ik zou ook iets inzenden. Er zijn echter al zo weinig deelnemers voor deze editie (en twee DQ'd) dat het eigenlijk niet effectief lijkt om het op dit moment te hosten. Misschien als mensen wennen aan het nieuwe forum en meer er mee willen doen (?)

Dit is ongeveer de gemiddelde PUSC turn-out tegenwoordig, rond de 10-18 mensen. De tijden waar we bijna 25 mensen kregen, zijn helaas in het verleden

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door ShadowLoom.
    Brent
    Lid

Bedankt voor de puike organisatie, Empo! Ik had nooit verwacht dat ik 5e zou eindigen met Wat ik wil, maar ik vind het oprecht een leuk nummertje.

Gefeliciteerd aan ShadowLoom!

Sta jíj te trappelen het te doen? Dit is dan ook niet een PUSC editie maar het is wel onhandig als het tijdens een PUSC wordt gehouden.

Dit is ongeveer de gemiddelde PUSC turn-out tegenwoordig, rond de 10-18 mensen. De tijden waar we bijna 25 mensen kregen, zijn helaas in het verleden

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door ShadowLoom.

Ik sta persoonlijk niet echt te trappelen maar er is wel een kans dat ik meedoe als anderen dat ook doen.

Het punt is meer dat ik denk dat dat er echt maar twee of drie zijn, hooguit vijf. Je ziet met de recente PUSCs al dat veel mensen afvallen als het thema iets te restrictief is, het lijkt me gezelliger voor iedereen als de PUSC lekker toegankelijk en inclusief is zodat veel mensen meedoen. Vandaar de suggestie om een eventuele karaoke-contest apart te houden.

E-boy
    Lid

Karaoke-contest apart lijkt me wel het beste ja. Gewoon de PUSC houden zoals deze is en de karaoke er gewoon bij. Hebben in het verleden ook wel eens een speciale losse editie gehad.

Gefeliciteerd ShadowLoom!

12 punten: King Gizzard and the Lizard Wizard – Billabong Valley
    10 punten: Kanye West – Robocop
    8 punten: The Pussycat Dolls – React
    7 punten: Martin Garrix – Dreamer ft. Mike Yung
    6 punten: Genesis – Follow You Follow Me
    5 punten: The Bangles – Manic Monday
    4 punten: Bee Gees – You Win Again
    3 punten: K3 – Wat Ik Wil
    2 punten: Billy Cobb – The Shell Shack
    1 punt: Thomas Bergersen ft. Cinda M – In Orbit

Zeer tevreden met de vierde plaats. Beste stemmers: bedankt!

Hoe zou een karaoke-PUSC werken? Live in de Discord, of vooraf wat inzingen? Moet het iets bekends zijn? Ik zou wel deelnemen, maar ik kan waarschijnlijk niet 's avonds live zingen.

Het is niet live, je neemt dan een audiofile op waarbij je een bestaand liedje zingt (bijvoorbeeld op vocaroo, of via een audio programma als audacity) en stuurt dan een YT-link, vocaroolink of .mp3 file op naar mij. Je krijgt er uiteraard de tijd voor.

Gezien er een interesse is in een aparte karaoke-contest zal ik wel even kijken wat ik kan doen en deze waarschijnlijk in de komende weken organiseren. De PUSC erbij vind ik een beetje te veel, dus ik geef graag mijn PUSC hostrecht door aan iemand anders!

Het komt mij momenteel ook niet zo goed uit, zeker gezien ik het over een paar weken nog drukker heb. Misschien kan ik ‘m organiseren over een week of twee zodat het me goed uitkomt, maar het lijkt me beter als iemand anders het doet zodat we niet al te lang hoeven wachten.

9 berichten aan het bekijken - 76 tot 84 (van in totaal 84)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.