Pokédex:
Ga naar:

#105

Marowak (Alola Form)

Soort:Bone Keeper Pokémon
Type:
HP
60
Attack
80
Defense
110
Sp. Atk
50
Sp. Def
80
Speed
45
Nummer:#105 (National Pokédex)
#105 (Kanto Pokédex)

Vormen

Basisvorm van Marowak.
Regionale vorm van Marowak in de Alola-regio.

Evoluties

Train een Cubone naar Lv. 28.
Breng een Marowak (Alola Form) over van Pokémon GO.

Voor-evolutie aanvallen

Leer als
Double-Edge
12010015
Brengt 25% van de schade toe aan de gebruiker.
Leer als
Focus Energy
30
Verhoogt de kans op critical hits van de gebruiker met 2 niveaus.

Level-up aanvallen

Evolutie
Swords Dance
20
Verhoogt de Attack van de gebruiker met 2 niveaus.
Level
1
Bone Club
658520
Heeft 10% kans om het doelwit te laten 'flinchen'.
Level
1
Growl
10040
Verlaagt de Attack van het doelwit met 1 niveau.
Level
1
Leer
10030
Verlaagt de Defense van het doelwit met één niveau.
Level
1
Screech
8540
Verlaagt de Defense van het doelwit met 2 niveaus.
Level
1
Tail Whip
10030
Verlaagt de Defense van het doelwit met 1 niveau.
Level
2
Tail Whip
10030
Verlaagt de Defense van het doelwit met 1 niveau.
Level
6
Leer
10030
Verlaagt de Defense van het doelwit met één niveau.
Level
12
Bone Club
658520
Heeft 10% kans om het doelwit te laten 'flinchen'.
Level
14
Fire Spin
358515
Het doelwit ontvangt 4 tot 5 beurten lang iedere beurt 12,5% schade, en kan zolang niet wisselen.
Level
18
Rage
2010020
Verhoogt de Attack van de gebruiker met 1 niveau als hij direct na deze aanval geraakt wordt.
Level
24
Will-O-Wisp
8515
Verbrandt het doelwit.
Level
26
Bonemerang
509010
Raakt 2 keer.
Level
36
Thrash
12010010
Valt 2 tot 3 beurten achter elkaar aan, en verwart daarna de gebruiker.
Level
48
Flare Blitz
12010015
Brengt 33% van de schade toe aan de gebruiker. Heeft 10% kans om het doelwit te verbranden. Ontdooit de gebruiker als die bevroren is.

TM-aanvallen

TM01
Headbutt
7010015
Heeft 30% kans om het doelwit te laten 'flinchen'.
TM05
Rest
10
Geneest alle HP van de gebruiker en laat die in slaap vallen voor 3 beurten.
TM07
Protect
10
Blokkeert deze beurt alle aanvallen tegen de gebruiker. De slagingskans zakt steeds bij opeenvolgend gebruik.
TM08
Substitute
10
Wisselt 25% van de HP van de gebruiker in om een vervanger te creëren die aanvallen opvangt.
TM10
Dig
8010010
Ontwijkt de eerste beurt aanvallen, en valt de beurt erna aan.
TM11
Will-O-Wisp
8515
Verbrandt het doelwit.
TM12
Facade
7010020
Kracht verdubbelt als de gebruiker vergiftigd, verlamd of verbrand is.
TM13
Brick Break
7510015
Verwijdert barrières van het doelwit, zoals Reflect en Light Screen.
TM15
Seismic Toss
10020
Doet schade gelijk aan het Level van de gebruiker.
TM19
Iron Tail
1007515
Heeft 30% kans om de Defense van het doelwit te verlagen met 1 niveau.
TM20
Dark Pulse
8010015
Heeft 20% kans om het doelwit te laten 'flinchen'.
TM22
Rock Slide
759010
Heeft 30% kans om het doelwit te laten 'flinchen'.
TM23
Thunder Punch
7510015
Heeft 10% kans om het doelwit te verlammen.
TM27
Toxic
9010
Vergiftigt het doelwit ernstig. Raakt altijd als de gebruiker Poison-type is.
TM31
Fire Punch
7510015
Heeft 10% kans om het doelwit te verbranden.
TM36
Thunderbolt
9010015
Heeft 10% kans om het doelwit te verlammen.
TM37
Flamethrower
9010015
Heeft 10% kans om het doelwit te verbranden.
TM38
Thunder
1107010
Heeft 30% kans om het doelwit te verlammen. Raakt Pokémon die hoog in de lucht zijn.
TM39
Outrage
12010010
Valt 2 tot 3 beurten achter elkaar aan, en verwart daarna de gebruiker.
TM41
Earthquake
10010010
Raakt Pokémon die ondergronds zijn voor dubbele schade.
TM43
Shadow Ball
8010015
Heeft 20% kans om de Sp. Def van het doelwit te verlagen met 1 niveau.
TM46
Fire Blast
110855
Heeft 10% kans om het doelwit te verbranden.
TM48
Hyper Beam
150905
De gebruiker kan de volgende beurt niets doen als deze aanval raakt.
TM51
Blizzard
110705
Raakt altijd in een hagelstorm. Heeft 10% kans om het doelwit te bevriezen.
TM55
Ice Beam
9010010
Heeft 10% kans om het doelwit te bevriezen.
TM56
Stealth Rock
20
Legt een hindernis die Rock-type schade toebrengt aan tegenstanders die inwisselen.
TM59
Dream Eater
10010015
Kan alleen gebruikt worden als het doelwit slaapt. Geneest de gebruiker voor 50% van de toegebrachte schade.